ایرادهای ChatGPT را پیدا کنید و جایزه بگیرید

سم آلتمن، سیستم عامل OpenAI، پس از حادثه ماه گذشته گفت که این اتفاق ناگوار در حفظ حریم خصوصی را یک مشکل مهم می‌داند و اضافه می‌کند: ما نسبت به این موضوع، احساس وحشتناکی داریم. این مشکل رفع شده است.

شرکت OpenAI در پست منتشر شده در وب‌سایت خود، جزئیات این برنامه را تشریح و اعلام کرد که میزان پرداخت گزارش‌های ارائه شده، از 200 دلار برای تحقیقات کم‌شده تا 20 هزار دلار برای اکتشافات مختلف، متفاوت است.

انتهای پیام



منبع

این اشتباه زمانی به مشکل بزرگ‌تری برای OpenAI تبدیل شد که ایتالیا، نگرانی‌های جدی خود را در مورد نقض حریم خصوصی تحقیقات انجام و تصمیم گرفت Chat را پیش از انجام دادن کامل ممنوع کند. همچنین، مقامات ایتالیایی خواستار جزئیات جزئیات OpenAI برای جلوگیری از تکرار این مشکل هستند.

این شرکت مستقر در کالیفرنیا، پیشتر با مشکل روبه‌رو شد و آن ناتوانی بود که عناوین مکالمه‌های خاص برخی از کاربران را می‌کردند.

ربات هوش مصنوعی گفتگوگر و ChatGPT، هنوز آنقدر باهوش نیست نویسنده ای که ایرادهای خود را پیدا کند. بنابراین، شرکت سازنده آن برای درخواست کمک، به انسانها روی آورده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت OpenAI از یک برنامه برای یافتن ایرادهای ChatGPT پرده‌برداری و مردم را شناسایی کرده است تا آسیب‌پذیری‌ها و سیستم‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT و «GPT-4» را شناسایی و گزارش کنند.

از آنجایی که روزبه‌روز بیشتر از ChatGPT و سایر محصولات OpenAI استفاده می‌شود، این شرکت مشتاق است تا هر گونه مشکل بالقوه را به سرعت ردیابی کند، از عملکرد سیستم‌ها مطمئن می‌شود و مانع از سوءاستفاده از هر گونه ضعف برای مقاصد شوم می‌شود. بنابراین، OpenAI امیدوار است که از راه حل با جامعه فناوری هر مشکلی را پیش از تبدیل شدن به یک مشکل جدی‌تر کند حل کند.

بخوان  بهترین راه برای دور زدن محدودیت‌های نصب ویندوز ۱۱

این شرکت تحت حمایت شرکت مایکروسافت، عنوان کرد که آرزوی آنها، ابداع سیستم‌های مصنوعی است که به نفع همه باشند. شرکت OpenAI خطاب به پژوهشگران امنیتی که در این برنامه مشارکت دارند، می‌گویند: مهم حیاتی امنیت را تشخیص داده و آن را به عنوان یک تلاش مشترک می‌بینیم. شما با به اشتراک گذاشتن یافته‌های خود، نقش مهمی در ایمن‌تر کردن فناوری ما برای همه ایفا کرد.