ایموجی‌های چت Google بسیار آزاردهنده‌تر می‌شوند

کاربران می‌توانند با رفتن به دکمه «ایجاد» در انتخابگر شکلک، شکلک‌های سفارشی را در نسخه‌های وب Chat یا Gmail ایجاد کنند. در آنجا، می‌توانید تصویر دلخواه خود را آپلود کنید و نامی توصیفی برای آن بگذارید و سپس هنگام ارسال یا واکنش به پیام‌ها در چت از ایموجی سفارشی خود استفاده کنید.

گوگل می‌گوید افزودن ایموجی‌های سفارشی یکی از ویژگی‌های اصلی درخواست‌های آن بوده است، به طوری که این سرویس در حال حاضر در سرویس‌های همکاری آنلاین رقیب مانند Slack در دسترس است.

و برای اطمینان از اینکه هیچ چیز توهین‌آمیزی از بین نمی‌رود، مدیران می‌توانند دستورالعمل‌های سازمانی را تنظیم کنند و مدیران شکلک‌هایی را تعیین کنند که بتوانند شکلک‌های سفارشی را که ممکن است به دستورالعمل‌های شرکت پایبند نباشند، مرور و حذف کنند.

این شرکت در به‌روزرسانی Google Workspace نوشت: «ایموجی‌ها راهی عالی برای افراد برای بیان خود در چت Google هستند. وبلاگ (در برگه جدید باز می شود). ما خوشحالیم که اعلام کنیم با اجازه دادن به افراد برای ایجاد ایموجی های سفارشی، ایموجی ها را واضح تر و شخصی تر می کنیم.

سرویس چت گوگل این شرکت اکنون به کاربران این امکان را می‌دهد که شکلک‌های سفارشی خود را ایجاد و استفاده کنند تا در مکالمات شخصی و کاری شما استفاده شود.



منبع

شکلک‌های سفارشی از ۸ نوامبر برای همه مشتریان Google Workspace و همچنین مشتریان قدیمی G Suite Basic و Business عرضه می‌شوند – اما کاربرانی که دارای حساب‌های شخصی Google هستند نمی‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

به لطف به‌روزرسانی جدیدی که به Google Workspace می‌آید، چت‌های محل کار شما به زودی بسیار جالب‌تر می‌شوند.

چه بامزه ترین حیوان خانگی شما باشد، چه یک میان وعده مورد علاقه در دفتر، یا فقط یک شوخی تصادفی که فقط شما و همکارانتان دریافت می کنید، نرم افزار چت اکنون حداکثر پتانسیل خلاقیت را برای طرفداران شکلک ارائه می دهد.

شکلک‌های سفارشی چت Google

پس از ایجاد، همه افراد در یک سازمان می‌توانند شکلک‌های سفارشی آپلود شده توسط همکاران خود را در پیام‌ها و واکنش‌های چت مشاهده و استفاده کنند. با این حال، اگر با مهمانان یا شرکت‌کنندگان خارجی صحبت می‌کنید، شکلک‌های سفارشی در دسترس نخواهند بود.