پس از یک رشته فلاپ، مایکروسافت یک ویژگی ویندوز 11 را اضافه می کند که من واقعاً از آن استفاده می کردم

امیدواریم اگر این ویژگی همانطور که در نظر گرفته شده کار کند، مایکروسافت به زودی آن را به یک به‌روزرسانی ویندوز 11 برای همه اضافه خواهد کرد.



منبع

مزایای دستگاه‌های باتری‌دار مانند لپ‌تاپ و تبلت واضح است – به آنها اجازه می‌دهد بدون نیاز به شارژ برای مدت طولانی‌تری کار کنند. بنابراین، در ابتدا، این ویژگی صرفه جویی در باتری برای دستگاه هایی که به برق متصل هستند ممکن است کمی بی فایده به نظر برسد.

قابل درک است که این امر برای بسیاری از مردم چندان خوب نبوده است. در حالی که تبلیغات اغلب ضروری هستند – من به خوبی از تعداد موجود در این وب سایت آگاه هستم – آنها معمولاً هدفی را دنبال می کنند. در مورد TechRadar، تبلیغات در سایت به ما این امکان را می دهد که مقالاتی را منتشر کنیم که خواندن آنها رایگان است، در حالی که همچنان به کارکنان پول پرداخت می کنیم.

مایکروسافت یک بار دیگر ویندوز 11 را بهینه سازی می کند، اما این بار به نظر می رسد که به لطف برخی ابزارهای بهبود یافته صرفه جویی در مصرف انرژی، قابلیتی را اضافه می کند که خون من را به جوش نمی آورد.

مانند Windows Central گزارش می دهد (در برگه جدید باز می شود)، ویندوز 11 به زودی به شما امکان می دهد از کنترل روشنایی تطبیقی ​​محتوا (CABC) در دستگاه هایی که به پریز برق وصل هستند – از جمله رایانه های رومیزی – استفاده کنید.

با این حال، در نسخه جدید ویندوز 11، معروف به بیلد 25346، که برای ویندوز اینسایدرهایی که برای آزمایش نسخه‌های اولیه به‌روزرسانی‌های ویندوز 11 ثبت‌نام کرده‌اند، عرضه می‌شود، مایکروسافت قابلیتی را اضافه کرده است که باید به گرمی از آن استقبال کرد.

بخوان  ابداع عینکی برای مکالمه بدون صدا!

صرفه جویی در انرژی – و شهرت ویندوز 11

با این حال، برخی از مزایای وجود دارد. برای شروع، این می‌تواند زمان شارژ شدن باتری لپ‌تاپ را افزایش دهد، زیرا زمانی که به برق متصل است، انرژی زیادی مصرف نمی‌کند.

بیایید صادق باشیم – مایکروسافت اخیراً بهترین اخبار ویندوز 11 را نداشته است، هرچند که تا حد زیادی به خودی خود تحمیل شده است. نه تنها برخی از باگ‌های آزاردهنده ویندوز 11 وجود داشته است، بلکه مایکروسافت ظاهراً با افزودن تعداد فزاینده تبلیغات به منوی استارت، تجربه کاربری را بدتر کرده است.