مایکروسافت ممکن است آزمایش ویندوز 12 را آغاز کند

علاوه بر این، PhantomOfEarth نیز نشان میدهد (در برگه جدید باز می شود) که ساخت جدید Canary که به تازگی منتشر شده است (25346 – که با ترفندهای بسیار خوبی برای عمر باتری لپ تاپ ارائه می شود) شاهد بازگشت کار بر روی File Explorer اصلاح شده با صفحه جزئیات جدید آن است. آیا این اشاره‌ای به چیزهای بزرگ‌تری است که مایکروسافت در تعمیرات اساسی File Explorer که ممکن است برای نسل بعدی ویندوز مرکزی باشد، گیر کرده است؟

با این حال، تا کنون، کانال قناری مدت زیادی نیست (فقط از ماه مارس)، و تفاوت چندانی با کانال Dev (که قدم بعدی از Canary است) نداشته است. اساساً، هر دوی این کانال‌ها تغییرات جزئی بیشتری را آزمایش کرده‌اند که همگی در یک بازه زمانی مشابه (در بسیاری از موارد، احتمالاً اواخر امسال، با به‌روزرسانی بزرگ 23H2) انجام می‌شوند.

مایکروسافت می‌تواند آزمایش‌های ویندوز 12 یا حداقل آزمایش نسل بعدی ویندوز را به طور جدی آغاز کند، البته اگر یک افشاگر معروف باور شود.

fwiw معمولاً یک ترم جدید حدود یک پرش ساخت شروع می شود: 196xx -> 201xx: Mn -> Fe202xx -> 212xx: Fe -> Co213xx -> 223xx: Co -> Ni225xx -> 250xx: Ni -> Cump (بدون ساخت) -> Zn؛ 25239 -> 25240)253xx -> 258xx: Zn -> Ga؟19 آوریل 2023

به طور خلاصه، ممکن است به زودی ایده ملموس تری از آنچه مایکروسافت در نظر دارد برای گنجاندن در ویندوز 12 به دست آوریم.

در حالی که همه این حدس و گمان ها نسبتاً قدیمی هستند، باید اعتراف کنیم که در جاهای دیگر کاملاً بدون مدرک نیست. یکی دیگر از افشاگران توییتر، PhantomOfEarth، تئوری بیشتری را مطرح می‌کند که می‌توانیم از ترم توسعه «Zinc» به «Gallium» (نسل بعدی) جهش کنیم و «به‌نظر می‌رسد ساخت‌های 258xx بسیار جدید هستند».

کانال Canary اولین بیلدهای آزمایشی برای ویندوز 11 را نشان می دهد و شایعات حاکی از آن است که این پلتفرم آزمایشی است که به طور موثر برای ساخت ویندوز 12 تا انتشار نهایی مورد استفاده قرار می گیرد.

بخوان  چت هوش مصنوعی Bing اکنون برای همه باز است و در شرف قدرتمندتر شدن است

بسیار خوب، پس همه اینها بسیار مبهم است، اما نکته مهم این است که صدای هیجان انگیزی در مورد اتفاقاتی که ممکن است در آینده نزدیک با Canary رخ دهد در هوا است و آزمایش کنندگان ویندوز در این کانال (در خط مقدم توسعه) ممکن است به زودی تلاش کنند. از برخی تغییرات بزرگ

بیشتر ببین

اگر این اتفاق بیفتد – و ما باید در حال حاضر در مورد آن بسیار شک داشته باشیم، زیرا این فقط یک زمزمه مبهم و تنها در مورد درخت انگور است – آنگاه آزمایش کنندگان قناری به زودی با تغییرات اساسی در ویندوز 11 مواجه خواهند شد. تغییرات عمده ای که ممکن است همانطور که اشاره شد، پایه اولیه ویندوز 12 باشد.

بنابراین، تئوری این است که اگر XenoPanther درست می‌گوید، و مایکروسافت از سری ساخت فعلی 253xx تا 258xx می‌پرد، چیزی که می‌تواند نشان‌دهنده شروع یک فرآیند کاملاً جدید توسعه ویژگی‌های نسل بعدی برای ویندوز باشد. و این ممکن است فقط ویندوز 12 باشد (اگر واقعاً این همان چیزی است که نسخه بعدی سیستم عامل مایکروسافت نامیده می شود).


تجزیه و تحلیل: جهش تا گالیوم؟

این چیزی است که ما از XenoPanther (از طریق نیووین (در برگه جدید باز می شود))، یکی از منابع منظم انتشار اطلاعات مربوط به مایکروسافت در توییتر، که ادعا می کند جهش بزرگی در شماره ساخت کانال Canary وجود دارد.





منبع