این دستگاه دارای قابلیت گرمکن است

در بعضی خودرو ها سنسور ها در قسمت کناری خودرو قرار دارند به طوری که اگر وسیله نقلیه دیگر یا مانعی به خودرو ما نزدیک شود، راننده را آگاه میسازند. عرض این چای ساز از مدلهای دیگر بیشتر است. ویژگی گرم نگهدارندگی یا وارمر از ویژگیهای دیگر دستگاه چای ساز است. دستگاه چای ساز در 3 مدل و طراحی کلی در بازار موجود است. امروزه طرفداران زیادی برای این مدل چای ساز وجود ندارد اما در گذشته طرفداران خود را داشتند.کوچک و کم حجم بودن این محصول سبب شده تا افرادی که در خانه های مجردی یا خوابگاهها زندگی میکنند به این محصول روی بیاورند.

اگر قصد خرید سرخ کن دارید یا میخواهید سرخکنهای قدیمی خود را تعویض کنید، با نگاهی به این مقاله میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. البته این دستگاه جمعوجور به راحتی در آشپزخانهی شما قرار میگیرد، اما با توجه به اشکال و طراحیهای متفاوت آن بهتر است که به این نکته توجه داشته باشید. چایساز بدون قوری از قدیمیترین چای سازها به شمار میرود. قبل از خرید چای ساز حتما به ابعاد آن و محل قرارگیری آن در آشپزخانهی خود دقت کنید. از ویژگیهای مثبت این مدل، مجهز شدن به ویژگی سنجش نوار قلب (ECG) است که البته در ایران به طور پیشفرض قابلاستفاده نیست. پس با این قابلیت، میتوانید با خیالی آسوده چای ساز خود را روشن کرده و نگران خراب شدن و سوختن آن نباشید.

طراحی ظاهری این سماور مطلوب است و جنس برنجی و براق بدنهاش هم به جذابیتهایش گام اول خرید اضافه میکند. بهره مندی از سیستم خاموش شدن اتوماتیک در این سماور هم امنیت را افزایش داده و هم در مصرف انرژی صرفه جویی میکند . کولر گازی گری با داشتن کاهنده مصرف انرژی اینورتر به میزان 68 درصد در مصرف برق صرفهجویی و به دلیل جلوگیری از استارتهای اضافی جریان برق را کنترل میکند. بهعلاوه تکنولوژی هشتقطبی میتواند تا 43 درصد سریعتر از مدلهای معمولی هوای اتاق را خنک کند. این ویژگی سبب مصرف کمتر انرژی نیز میشود و میتواند در مصرف برق نیز صرفهجویی کند. دارای پایه های ضد لغزش است که از سر خوردن یا افتادن آن حین کار جلوگیری می کند. برخی از خودروهای ایرانی مانند سمند دارای این سنسور هستند، اما برخی دیگر فاقد این سنسور بوده یا اینکه ممکن است اصلاً سنسور خودروی شما خربا شده باشد که در این پست قصد داریم به بررسی و راهنمای خرید این سنسور برای ماشین بپردازیم.

بخوان  رشته تکنولوژی پرتوشناسی «رادیولوژی» | 1biti

بهترین لپ تاپ های گیمینگ

فاصله زمانی بین ارسال و دریافت این امواج از طریق کامپیوتر ماشین یا همان ECU تحلیل شده و در نتیجه فاصله مکانی میان اتومبیل و مانع مشخص میشود. یکی از برندهای خوب و باکیفیتی که درزمینهی تولید لوازمخانگی مشغول به انجام فعالیت است برند بیشل است. از معایب چای ساز دم آور میتوان به ارتفاع نسبتا زیاد این دستگاه اشاره کرد. قوریهای دستگاه چای ساز از جنس چینی، استیل و پیرکس هستند. هنگام مشاهده سرعت های مختلف مخلوط کن برقی ، به نویز و سر و صدای ناشی از آن در هر سرعت توجه کنید.

این بخار آب به قسمت زیرین قوری برخورد میکند و سبب دم کشیدن آرام چای میشود. سطح داخلی آن هم مدرج است که در تنظیم مقدار آب داخل آن کمک میکند. این نکته را در نظر داشته باشید که برای بررسی ابعاد یک دستگاه چای ساز ،باید هم ظرفیت کتری هم ظرفیت قوری را بررسی کرد. به عنوان مثال میتوانید 256 گیگابایت SSD و 1 ترابایت HDD داشته باشید. چای ساز قابلیت گرم نگهداشتن بیشتری نسبت به قوری و کتری دارد و شما میتوانید مدت زمان بیشتری چای یا آب گرم داشته باشید. در خرید همزن برقی باید به نکاتی کلی هم دقت و توجه داشته باشید. این دستگاه به خاطر جنس خود جرم نمیگیرد و مزهی چای را تغییر نمیدهد. در این دستگاه چای ساز، قوری و کتری به صورت افقی در کنار هم قرار میگیرند. این صفحه، همان صفحهای است که با اتصال به برق میتواند دستگاه را گرم کرده و سبب ایجاد گرما در کتری و قوری و درنهایت به جوش آمدن آب و دم کشیدن چای شود.

بخوان  فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی | 1biti