با عرض پوزش Spotify، لازم نیست همه چیز TikTok باشد


کاملا منطقی است که Spotify دنبال TikTok باشد.

TikTok چیزی است که همه بچه‌ها به آن علاقه دارند و طبیعتاً هر برند بزرگی در اینجا حضور دارد و سعی می‌کند بخشی از آن بازار پرطرفدار را به دست آورد، اما طراحی مجدد Spotify با ویدیوها و یک اسکرول عمودی که شبیه برنامه رسانه‌های اجتماعی بسیار محبوب است، ترجیح داده می‌شود. توسط Gen-Z قطعاً به همان اندازه که Spotify مجبور است آن را امتحان کند، شکست خواهد خورد. ما قبلاً هزار بار این داستان را دیده‌ایم و با تکرار غم‌انگیز نمی‌شود.



منبع