فروشگاه شرکت تکنولوژی برتر | 1biti

لباس‌های هوشمند، یخچال‌های هوشمند، دستیارهای دیجیتالی، سنسورها و تجهیزات متصل به اینترنت خیلی بیشتر از قبل پیشرفت کرده‌اند و احتمالا در آینده هم رشد بیشتری خواهند داشت. هوش مصنوعی مجله خبری 1 بیتی و ماشین لرنینگ، منبع اکثر نوآوری‌هایی است که در دهه آینده خواهیم دید. هوش مصنوعی نیروی محرکه بسیاری از تحولات و برخی از مواردی است که در ادامه این مقاله به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

  • به عنوان مثال اتصال دستگاه‌های بیشتر و حجم بیشتر داده باعث پیشرفت اینترنت اشیا، بیگ دیتا و ماشین لرنینگ خواهد شد.
  • تکنولوژی OCR به حسابداران کمک می کند اطلاعات نوشته شده در تصاویر، یا فایل های اسکن شده، و یا مدارک PDF را به داده های قابل استفاده و ویرایش تبدیل کنند بدون اینکه لازم باشد آنها را به طور دستی به صورت فایل word تهیه کنند.
  • رایانش ابری (تجزیه داده‌ها به صورت هوشمند) بسیاری از پیشرفت‌های تکنولوژی را به سطح جدیدتری می‌رساند.
  • در این ویدیو قصد داریم هدفون بی‌‌سیم هایلو GT1 Pro را بررسی کنیم و ببینیم آیا نسبت به QCY T13 که به اعتقاد بسیاری از کاربران بهترین هدفون بی‌سیم ارزان‌قیمت است، حرف زیادی بر …
  • تکنولوژی جدید یعنی واقعی شدن تمام رویاهایی که تا قبل از این تنها یک خیال شیرین بوده است.
با توجه به نقش تکنولوژی و نوآوری در تغییرات کارآفرینی اجتماعی، تلاش‌ها می توانند مسیرهایی برای جستارهای محققان و بررسی بیشتر در تحقیقات آینده بوجود آورد. این امر به فعالان عرصه این فرصت را می دهد تا برای ایجاد تغییرات اجتماعی تلاش کنند. کارآفرینان همچنین در ساخت محصولات جدید خود از تکنولوژی جدید برای ایجاد تغییر اجتماعی استفاده می کنند. هرشیر هاندی، یک فارغ التحصیل از موسسه ی تکنولوژی هندوستان در حال بوجود آوردن این تغییر به وسیله ی فروش و خدمات دهی و حمایت مالی از انرژی پاک و قابل فرآوری می باشد که باعث بهبود کیفیت زندگی می گردد. در نتیجه کشاورزان با رشد دادن سبزیجات بدون در نظر گرفتن فصل مقدار دریافتی بیشتری خواهند داشت. دکتر بریج کوتاری فوق خود را در فیزیک از موسسه یتکنولوژی هندوستان گرفته است.

بخوان  نانوفناوری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | 1biti

کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کارها

اگر شما هم جزو دانشجو یا فارق التحصیل این رشته هستید، تجربه خود را در قسمت نظرات برای ما بنوسید. تجربه‌ی استفاده از چندراهی برق هوشمند الدینیو SCW3451 چندراهی برق هوشمند الدینیو SCW3451 یکی از بهترین و مفیدترین چندراهی‌های موجود در بازار است که از طری … یک از انواع نقش تکنولوژی در حسابداری این بوده که به حسابداران در انجام امور مالی و حسابداری کمک بسزایی کند. تکنولوژی های جدید در حسابداری قدرت و سرعت حسابداران را افزایش داده است. حسابداران در طول روز زمانی را برای تهیه رونوشت یا اسکن از مدارک ارسالی از سوی مشتریان مختلف خود هستند، تا اطلاعات درج شده در داخل آنها را استخراج و در صورت های مالی درج کنند. تکنولوژی OCR به حسابداران کمک می کند اطلاعات نوشته شده در تصاویر، یا فایل های اسکن شده، و یا مدارک PDF را به داده های قابل استفاده و ویرایش تبدیل کنند بدون اینکه لازم باشد آنها را به طور دستی به صورت فایل word تهیه کنند.

محاسبات کوانتومی در حال حاضر تا حد زیادی به آزمایشگاه‌ها محدود شده‎است، اما ما می‌توانیم اولین رایانه کوانتومی تجاری و بلوغ تکنولوژی جدید را در همین دوران و کمتر از ده سال آینده ببینیم. از آنجایی که ربات‌های امروزی خیلی باهوش‌تر از گذشته هستند و توانایی یادگیری دارند، می‌توانند بدون دخالت انسان به محیط خود پاسخ دهند و وظایف موردنیاز را انجام دهند. احتمالا در آینده در صنایع خاص انسان‌ها و ربات‌ها همکاری یکپارچه‌ای خواهند داشت که به آن “cobot” گفته می‌شود. یکی از کاربردهای جذاب این دو تکنولوژی در متاورس یا دنیایی است که در آینده توسعه زیادی پیدا می‌کند. برای آشنا شدن با دنیایی که در آینده بیشتر در مورد آن می‌شنوید، مقاله متاورس و دنیای آینده نزدیک را بخوانید.

بخوان  آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

مزایای استفاده از بهترین سایت‌های اخبار تکنولوژی و فناوری:

جالب است بدانید که اینترنت اشیا در سال‌های آینده به هوش اشیا تبدیل می‌شود و دستگاه‌های هوشمند می‌توانند داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنند و به طور مستقل تصمیم بگیرند. یکی از کاربردهای اصلی اینترنت اشیا و هوش مصنوعی در خانه های هوشمند است. نانو تکنولوژی بخشی از علم است که روی کنترل و ساخت ماده در مقیاس اتمی و مولکولی تمرکز می‌کند. فناوری نانو معمولا برای ساخت محصولاتی استفاده می‌شود که از قطعات کوچک استفاده می‌کنند، مانند دستگاه‌های الکترونیکی، کاتالیزورها و حسگرها. توانایی روزافزون ما در درک و کنترل مواد در مقیاس کوچک باعث تولید مواد و محصولات جدید در آینده می‌شود.

http://118amoozesh.ir