برنامه رسمی PC Cleaner مایکروسافت اکنون در فروشگاه مایکروسافت است – و وعده های بزرگی در مورد افزایش سرعت رایانه شما به صورت رایگان می دهد.


مایکروسافت با افزودن آن به مایکروسافت استور (که در ویندوز 11 تعبیه شده است) نصب ابزار پاکسازی قدرتمند PC Cleaner را آسان‌تر می‌کند – و می‌تواند ابزاری مفید برای افزایش سرعت رایانه و رفع مشکلات باشد.

این ابزار شبیه CCleaner است، یک پاک کننده سیستم شخص ثالث قدیمی برای ویندوز (اکنون برای مک، اندروید و iOS نیز موجود است). هدف برنامه‌هایی مانند CCleaner پاک کردن آشفتگی‌ها از پوشه‌های سیستم ویندوز و بهبود عملکرد رایانه شخصی شما به دلیل فضای خالی است.

مایکروسافت از سال 2022 نرم افزار تمیز کردن و نگهداری سیستم خود را آزمایش کرده است. در ابتدا، برنامه PC Manager مایکروسافت توسط مایکروسافت برای بازار چین توسعه و آزمایش می شد. اکنون، Windows Latest شناسایی شده است که برنامه PC Manager برای دانلود از فروشگاه مایکروسافت در دسترس است و همچنین در مناطق بیشتری از جمله ایالات متحده در دسترس است. می توانید از PC Cleaner در ویندوز 10 و 11 استفاده کنید زیرا در هر دو سیستم عامل پشتیبانی می شود. این در هیچ یک از دستگاه های ویندوز 11 من در فروشگاه مایکروسافت ظاهر نشد، اما خودتان نگاهی بیندازید. به نظر می رسد اگر هنوز نمی توانید آن را دریافت کنید، طبق صفحه رسمی Microsoft PC Cleaner به زودی عرضه می شود.

تصویری از صفحه رسمی Microsoft PC Cleaner

(اعتبار تصویر: آینده)



منبع