برگزاری رویدادی استارت‌آپی در حوزه دام و طیور



رویداد استارت‌آپی «استفاده از ضایعات و پسماندهای کشاورزی در خوراک دام و طیور» در قالب طرح رویدادهای رقابتی مسئله‌محور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، رویداد استارت‌آپی «استفاده از ضایعات و پسماندهای کشاورزی در خوراک دام و طیور» به همت بنیاد نخبگان استان آذربایجان غربی و با همکاری دانشگاه ارومیه و کارگزار توانمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

ارزشیابی تغذیه‌های پسماندها، تعیین سطح بهینه پسماندها و تأثیر آنها بر عملکرد جیره، ارائه فرمولاسیون‌های جدید جیره غذایی بر پایه محصولات کشاورزی، روش‌های نوین فرآوری پسماندها، تغذیه‌های پسماندها بر سلامت دام، طیور و آبزیان، مقایسه مزیت نسبی از پسماندها. به سایر خوراکی‌ها و همچنین افزایش آگاهی عمومی جامعه در مورد بازیافت و امکان استفاده از محصولات کشاورزی، از مهمترین محورهای این رویداد است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، رویداد استارت‌آپی از ضایعات و پسماندهای کشاورزی در خوراک دام و طیور، نهم اسفندماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در این رویداد تا ۳۰ دی ماه به سامانه بنیاد نخبگان استان آذربایجان غربی مراجعه کنند.

انتهای پیام



منبع

بخوان  رصد یک نور مارپیچی عجیب در آسمان هاوایی