بهترین سایت‌های اخبار تکنولوژی و فناوری smurchs Site | 1biti

۲ – تجهیزات و روش های علمی که در حیطة خاصی به کار برده شود، فناوری . با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم. همچنین با افزایش پیچیدگی در فناوری، استفاده و به‌ کار گیری آن توسط افراد معمولی دشوارتر خواهد شد و در نتیجه به مجله خبری 1 بیتی افراد با مهارت بالا و متخصص نیاز بیشتری وجود دارد. علت اصلی پیچیدگی تکنولوژی در سازمان‌ها، استفاده از تکنولوژی‌های غیر تکراری است، که موجب کاهش نظارت می‌شود و چون مسائلی پیش می‌آید که سازمان برای آن برنامه ریزی نشده است، موجب پیچیدگی در سازمان می‌شود.

گوگل چت بات اختصاصی خودش را برای رقابت با ChatGPT معرفی می کند

هدف پژوهش حاضر، تببین الزامات و بسترهای مدیریت منابع انسانی هوشمند با رویکرد تحول دیجیتال می باشد. با توجه به گسترش کارکردهای فناوری های تحول آفرین در کسب و کارها و رشد اقدامات دانشی، ضرورت تبیین و طراحی یک مدل از مولفه های بسترساز در سیستم های مدیریت منابع انسانی شرکت های دانش بنیان نقش بسزائی در تعالی و زبدگی آنها ایفا می کند. این مطالعه از نظر هدف یک پژوهش کاربردی- توسعه‌ای است و با رویکرد پیمایش مقطعی انجام شده است. پانل خبرگان جهت گردآوری نظرات و شناسایی مقوله های زیربنایی شامل چهارده نفر از خبرگان دانشگاهی، مدیران منابع انسانی و مدیران تحول دیجیتال در شرکت های دانش بنیان می باشد. در دهه اخیر موضوع فناوری اطلاعات و نوآوری بر عملکرد جزء اولویت های سازمان ها قرار گرفته، همچنین کارآفرینی سازمانی عاملی است که می تواند در این بین کمک مؤثری در راستای بهبود تاثیر فناوری اطلاعات و نوآوری بر عملکرد سازمان داشته باشد. هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و نوآوری بر عملکرد با میانجی گری کارآفرینی سازمانی است.

بخوان  هوش مصنوعی چیست و تأثیر آن در زندگی روزمره 1 بیتی

>> تغییرات اجتماعی

تکنولوژی جدید بلاکچین یک روش فوق‌العاده برای ذخیره ایمن، احراز هویت و محافظت از داده‌ها است و یک تحول دیجیتال فوق‌العاده را در معاملات ایجاد کرده است. علاوه بر این آینده اقتصاد به لطف بلاکچین بسیار قابل اعتماد است. هوش مصنوعی در هر ماشین و تجهیزات الکترونیکی که از ویژگی‌های مرتبط با ذهن انسان مانند یادگیری و حل مسئله برخوردار باشد، استفاده می‌شود. تکنولوژی تجزیه و تحلیل داده‌ها؟ به چه کاری می‌آید؟ همانطور که از اسمِ این عصر بر می‌آید، اطلاعات نقشی حیاتی در آن بازی می‌کنند. اطلاعات شامل هر داده‌ای می‌شود که کاربر ارسال یا دریافت می‌کند.

http://118amoozesh.ir

با استفاده از هوش مصنوعی و سیستم‌های هوشمندی که گام به گام یاد می‌گیرند Machine Learning، می‌توانیم بیگ دیتا را تجزیه و تحلیل کنیم و آن را در زندگیِ بشری به کار بگیریم. معمولاً برای حرکت‌ها و تصمیمات مهم و بزرگ از این روش استفاده می‌کنند. برخی از این لباس‌ها برای افرادی طراحی شده است که تمریناتِ یوگا را انجام می‌دهند. برند Wearable X برای بهبود عملکرد این افراد از نظر حرکتی، شلوارهای هوشمند یوگا smart yoga pants را تولید می‌کند. جالب است بدانید که این شلوارها به فرد کمک می‌کند تا حرکات را صحیح‌تر انجام دهد، پس احتمالاً انتخاب خوبی برای افراد تازه‌کار خواهد بود.

  • موارد بحث شده در بالا ترکیبی از نظریه ی اجتماعی باندورا و نظریه ی TAM دیویس را باز خورد می کند.
  • فعالیت بوک باکس Pvt LTD دکتر بریج کوتاری بر سر ماموریت اجتماعی ایجاد کتابی برای هر کودک در زبانش فعالیت می کند.
  • تکنولوژی باعث ایجاد تغییر در شیوه ی تاثیر تغییرات اجتماعی شده است.
  • اکنون آرشیو اخبار فناوری آن مملو از اطلاع فراوانی است که می‌تواند، شما را به‌عنوان یک طالب فناوری‌های روز شگفت‌زده نماید.
بخوان  خرید و قیمت مرور سریع QRS-تکنولوژی پرتوشناسی سمیه ابراهیمی انتشارات جامعه نگر ترب | 1biti
در این مقاله با بکارگیری روش تحلیل مولف های اصلی، روش ترکیبی خوشه بندی و تحلیل مولف های اصلی به همراه تئوری فازی، الگوریتم ترکیبی KMPCA در حل مسئله انتخاب فناوری توسعه داده شده است. تعداد متغیرهای انتخاب فناوری از 6 به 14 متغیر با پوشش کامل تری از ابعاد تصمیم ارتقاء یافت و داده ها از 49 فناوری رایج صنعت سنگ ایران جمع آوری و در مدل آزمون گردید. نتایج این تحقیق ضمن بهبود حل، کاهش ابعاد مسئله و کاهش روابط چند همخطی میان داده ها را در فرآیند انتخاب فناوری نشان می دهد. علیرغم وجود قوانین و دستورالعمل های متعدد مرتبط با فناوری در بخش بالادستی صنعت نفت ایران، این تلاش ها بطور یکپارچه انجام نشده و نتایج تأثیر آنها بر ارتقاء سطوح توانمندی فناورانه مورد بررسی قرار نگرفته است. در این پژوهش، ضمن بررسی مفاهیم توانمندی فناورانه و تنظیم‎گری، ابعاد و ساز و کار تاثیر قوانین و مقررات در سطوح کلان (ملی)، میانی (صنعت) و خرد (بنگاه) بر توانمندی‎های فناورانه بخش بالادستی صنعت نفت ایران در قالب چارچوب منسجم تنظیم‎گری احصاء گردیده است. این پژوهش با توجه به هدف یک مطالعه کیفی اکتشافی، توصیفی و کاربردی است که با مصاحبه‎های نیمه ساختار یافته کیفی با 14 نفر از خبرگان صنعتی و علمی تا مرحله اشباع نظری صورت گرفته و به روش پدیدار شناسی در نظریه داده بنیاد تحلیل شده است.