بهترین سایت‌های اخبار تکنولوژی و فناوری smurchs Site | 1biti

روش تحقیق در این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی و جامعه آماری تحقیق حاضر را 423 نفر از کارکنان بانک سرمایه در شهر تهران تشکیل می‌دهند که تعداد 202 نفر از آن ها به روش نمونه گیری تصادفی ساده مورد مطالعه قرار گرفتند. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه استاندارد بوده و روایی سازه از طریق تحلیل عاملی بررسی شد؛ تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از مجله خبری 1 بیتی طریق مدلسازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Smart-PLS انجام شد. طبق یافته های این تحقیق ، فرضیه مربوط به میانجی گری کار آفرینی در رابطه با نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد، مورد تائید قرار نگرفت ، اما بقیه ی فرضیه ها تائید شد. لذا محققان در تحقیقات خود تلاش می کنند تا امکان بهره مندی سازمان ها از این استراتژی را ممکن سازند.

http://118amoozesh.ir

با استفاده از هوش مصنوعی و سیستم‌های هوشمندی که گام به گام یاد می‌گیرند Machine Learning، می‌توانیم بیگ دیتا را تجزیه و تحلیل کنیم و آن را در زندگیِ بشری به کار بگیریم. معمولاً برای حرکت‌ها و تصمیمات مهم و بزرگ از این روش استفاده می‌کنند. برخی از این لباس‌ها برای افرادی طراحی شده است که تمریناتِ یوگا را انجام می‌دهند. برند Wearable X برای بهبود عملکرد این افراد از نظر حرکتی، شلوارهای هوشمند یوگا smart yoga pants را تولید می‌کند. جالب است بدانید که این شلوارها به فرد کمک می‌کند تا حرکات را صحیح‌تر انجام دهد، پس احتمالاً انتخاب خوبی برای افراد تازه‌کار خواهد بود.

محصولات آینده

۲ – تجهیزات و روش های علمی که در حیطة خاصی به کار برده شود، فناوری . با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم. همچنین با افزایش پیچیدگی در فناوری، استفاده و به‌ کار گیری آن توسط افراد معمولی دشوارتر خواهد شد و در نتیجه به افراد با مهارت بالا و متخصص نیاز بیشتری وجود دارد. علت اصلی پیچیدگی تکنولوژی در سازمان‌ها، استفاده از تکنولوژی‌های غیر تکراری است، که موجب کاهش نظارت می‌شود و چون مسائلی پیش می‌آید که سازمان برای آن برنامه ریزی نشده است، موجب پیچیدگی در سازمان می‌شود.

بخوان  سیسکو تایید کرد: هک و سرقت اطلاعات توسط گروههای باج افزاری 1 بیتی

>> نوع1: تکنولوژی جدید و خلاقیت در روش

همچنین با توجه یافته های پژوهش در پایان پیشنهاداتی نیز ارائه شده است . اکنون جهان دچار بحران بهداشت عمومی ناشی از ویروس کووید19 شده است که تقریباً در تمام جنبه های زندگی روزمره افراد را تحت تاثیر و اقتصاد جهان را در وضعیت نامشخصی قرار داده است. همچنین، همه گیری این ویروس در صنعت پرداخت و زنجیره های تامین، تحولات بسیاری را ایجاد کرده است از این رو پژوهش حاضر با رویکردی تفسیرگرایانه متغیر های پایداری زنجیره تأمین پرداخت الکترونیک را از نگاه فعالان حوزه بلاکچین و اساتید دانشگاه شناسایی کرده است.

لیست بهترین گوشی‌های موبایل برای افراد مسن

تکنولوژی جدید بلاکچین یک روش فوق‌العاده برای ذخیره ایمن، احراز هویت و محافظت از داده‌ها است و یک تحول دیجیتال فوق‌العاده را در معاملات ایجاد کرده است. علاوه بر این آینده اقتصاد به لطف بلاکچین بسیار قابل اعتماد است. هوش مصنوعی در هر ماشین و تجهیزات الکترونیکی که از ویژگی‌های مرتبط با ذهن انسان مانند یادگیری و حل مسئله برخوردار باشد، استفاده می‌شود. تکنولوژی تجزیه و تحلیل داده‌ها؟ به چه کاری می‌آید؟ همانطور که از اسمِ این عصر بر می‌آید، اطلاعات نقشی حیاتی در آن بازی می‌کنند. اطلاعات شامل هر داده‌ای می‌شود که کاربر ارسال یا دریافت می‌کند.

  • تشخیصِ ساختارِ زبانی یا speech recognition در دل یک تکرارِ مکرر از یادگیری‌ها رشد می‌کند.
  • در حقیقت هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ مانند یک کودک نوپا هرروز بیش‌تر از قبل یاد می‌گیرند.
  • این تکنولوژی می‌تواند حتی در شرکت جدید باشد و نیازی نیست که در سطح بین‌المللی جدید به شمار آید.
  • تغییر نحوه بازی گیمرها، ارتباط نوین بین مشاغل و کسب و کارها با مصرف کنندگان از مصداق های فناوری های نوظهور مبتنی بر برنامه نویسی است.
  • این پژوهش از نظر روش شناسی توسعه‌ای است و از نظر نوع جمع آوری داده‌های پژوهش ترکیبی است.
  • سرعت بالای انتقال اطلاعات در زمان واقعی، حرکت اتومبیل های خودران را راحت‌تر می‌کند و هر چیزی که با اینترنت کار می‌کند، فوق‌العاده سریع‌تر و پیشرفته‌تر خواهد شد!
بخوان  چگونه موبایل را آنلاین پیدا کنیم