بهترین کتاب کمک درسی فیزیک دهم ریاضی زودر | ketabko

کتاب زیست جامع خیلی سبز به سری کتاب‌های پینوکیو معروف بوده و در ۲ جلد تالیف شده است. در جلد اول کتاب، ۳۶۲۸ تست با تیپ‌بندی‌های متنوع و به‌شیوه استاندارد و مطابق با آزمون سراسری طرح شده که تمام پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را دربرمی‌گیرد. این که چه کتابی انتخاب کنید بستگی به این دارد که چه هدفی دارید، در کدام موضوع ضعیف و کجا قوی‌ ترید. با فهم این دسته‌ بندی دیگر سراغ تهیه‌ ی کتاب‌ های موازی نمی‌روید. البته شاید گاهی لازم باشد چند کتاب موازی هم تهیه بشود، همه این‌ها بستگی به انتخاب خود دانش‌ آموز دارد. شناخت دانش‌ آموز از خود،‌ مشورت با معلم و دوستان و مشاوران راه‌ های مناسبی برای تشخیص بهترین کتاب است اما بهترین برای هر کس تعریف می‌شود.

کتاب کار شیمی دهم خیلی سبز

بیشترتست های این کتاب سطح آسان و متوسطی دارند و از تست های سطح بالا خبری نیست. ضمنا هر کدام از کتاب ها را می توانید با تخفیف بالا و ارسال رایگان از مدابوک تهیه کنید. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت نو اندیش است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. مشخص نیست هر انتشاراتی ممکن هست در یک زمان خاصی کتاب های ۱۴۰۱ رو منتشر کنه ولی معمولا تا اواسط پاییز منتشر میشن. اگر هدفت از آزمون دادن بیشتر جنبه یادگیری و برنامه ای بودنش رو داره از همین سال دهم اگر شروع کنی خیلی عالیه. در ضمن منظورم از کلاس درسی نیست از لحاظ اینکه فقط امتحان بگیرن .

بخوان  فروشگاه شرکت تکنولوژی برتر | 1biti

وحید باقری هستم، رتبه 751 کنکور سراسری سال 95 و مدیر وب سایت گروه مشاوره کتاب کمک درسی دهم ای رابین. از سال 95 تمرکزم بر روی مباحث مشاوره ای و اصول موفقیت در کنکور بوده. تا اینکه در سال 98 پس از کسب تجربه و دانش ارزشمند تصمیم گرفتم ثمره اون رو با دیگران به اشتراک بذارم.

  • راستش من امسال پایه دهمم ( تجربی )و واسه مدارس خاص خیلی تلاش کردم ولی متأسفانه نمونه قبول شدم و اونطوری که شنیدم درست مثل مدارس عادی هستند.
  • این تیم آموزشی باتجربه در درس زیست‌شناسی نیز با عرضه مجموعه‌های میکروطلایی، میکرونقره‌ای و آی‌کیوپلاس خود را به اثبات رسانده‌اند و یکی از برترین منابع زیست سراسری در بازار محسوب می‌شوند.
  • در این مطلب سعی کردیم بهترین کتاب های کنکوری و کمک آموزشی ریاضی دهم را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.
  • کتاب شیمی جامع کنکور مهروماه نو، مطالب کتاب های شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد.
  • اما دسته سوم کسانی هستند که دارای سطح پیشرفته‌ای در درس زیست‌شناسی هستند و زیست آن‌ها معمولاً بین 60 تا 90 درصد است.

مهارت‌هایی که شامل مهارت‌های تست زنی، نحوه مطالعه، تقویت معلومات از طریق درسنامه‌های آموزشی و همچنین آشنایی با انواع نمونه سوالات امتحانی می‌شود. اگر در صدد تقویت اینگونه مهارت ها هستید، مطالعه کتاب کمک درسی شیمی اسفندیار را از دست ندهید. برای ریاضی تجربی دهم ، کتاب های ریاضی دهم خیلی سبز و ریاضی دهم مهر و ماه به همراه میکرو طبقه بندی گاج بهترین منابع ریاضی تجربی در پایه دهم هستند.

بخوان  تست سرعت اینترنت 1 بیتی

بهترین کتاب‌های نمونه سؤالات امتحانی شیمی دهم

بهترین کتاب کمک درسی فیزیک دهم ریاضی زودر | ketabko