اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد پیوندهای بیشتری را در بیو خود اضافه کنید


اینستاگرام ویژگی جدیدی را برای گنجاندن لینک خارجی راه‌اندازی کرده است که می‌تواند به این معنی باشد که کاربران برنامه رسانه‌های اجتماعی دیگر نیازی به ابزارهای «لینک در بیو» مانند Linktree ندارند.

این غول رسانه‌های اجتماعی فاش کرد که اکنون به کاربرانش اجازه می‌دهد تا پنج لینک به بایوس پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنند و همچنین می‌توانند یک نماد جداگانه برای پیوند دادن حساب‌های فیسبوک اضافه کنند.

کاربران می‌توانند با ویرایش پروفایل اینستاگرام خود در اپلیکیشن موبایل، لینک‌ها را اضافه کنند و این ویژگی جدید به افراد اجازه می‌دهد تا هر لینک را عنوان کنند و مرتب کنند. پس از افزودن لینک دوم، لینک اول طبق معمول با “و 1 نفر دیگر” در کنار آن در بیو اینستاگرام ظاهر می شود. قبل از اینکه پلتفرم رسانه اجتماعی سایر پیوندهای اضافه شده به نمایه را نشان دهد، پیوند اولیه همچنان باید کلیک شود.

سمت چپ: اسکرین شات از بخش پیوند پروفایل اینستاگرام من که گزینه ای برای افزودن لینک های خارجی ندارد.  راست: تصویری از نمایه من به من این امکان را می دهد که پیوندهای خارجی را با پیوند YouTube به عنوان اولین پیوند خود اضافه کنم

سمت چپ: اسکرین شات از بخش پیوند پروفایل اینستاگرام من که هیچ گزینه ای برای افزودن لینک های خارجی با لینک Linktree من به عنوان اولین لینک من ندارد. راست: تصویری از نمایه من به من این امکان را می دهد که پیوندهای خارجی را با پیوند YouTube به عنوان اولین پیوند خود اضافه کنم (اعتبار تصویر: آینده)





منبع