به‌روزرسانی رایگان Steam Deck در نهایت به من اجازه می‌دهد از Spice Girls به عنوان یک ویدیوی راه‌اندازی استفاده کنم

قبلاً یک وجود دارد موضوع Reddit (در برگه جدید باز می شود) که دارای مجموعه ای از ویدئوها است که می توانید دانلود کنید و در این فهرست استفاده کنید، اما ما را به این فکر انداخت که خودمان از چه چیزی می توانیم استفاده کنیم.

بخار ادویه

با رفتن به Settings > System > Steam Update Channel > Beta، می توانید این را نصب کنید به روز رسانی (در برگه جدید باز می شود) هنگامی که به یک نمایشگر خارجی متصل می‌شوید، رزولوشن را نیز تغییر می‌دهد و پس از وصل شدن Steam Deck به یک صفحه نمایش، از زحمت انجام این کار جلوگیری می‌کند.





منبع

با این حال می‌توانید موارد دیگری مانند ویدیوهای راه‌اندازی کنسول‌های بازی را از گذشته نصب کنید. از پلی استیشن 1 گرفته تا ایکس باکس، مجموعه ای وجود دارد که می توانید از این لینک دانلود کنید (در برگه جدید باز می شود) و در پوشه ای که Valve مشخص کرده است قرار دهید و Deck شما می تواند ترکیبی از این ویدیوها و Spice Girls را پخش کند.

بخوان  جایگاه دوربین در واتساپ تغییر می‌کند/ تغییر مکان دوربین در واتساپ

فعال کردن یک انیمیشن متفاوت یک کار ساده است، جایی که یک ویدیو را در “steamui/overrides/فیلم/هنگامی که در حالت دسکتاپ است، و هنگامی که Steam Deck راه اندازی می شود، به دنبال یک ویدیو در این پوشه می گردد و هنگامی که Deck بعدی راه اندازی شد، آن را پخش می کند.

البته با توجه به بیست و پنجمین سالگرد آن آلبوم Spiceworld (در برگه جدید باز می شود)، ممکن است بخواهید مقدمه یکی از آهنگ های Spice Girls مانند Who Do You Think You Are را ارائه دهید. دیدن آن بوت مطمئناً خواهد بود ادویه Steam Deck خود را با هر بوت بالا ببرید.