بیانیه جهاد دانشگاهی به مناسبت روز جهانی قدس

روزی که به نمادی از مظلومیت و تظلم ملت در حصر و آواره فلسطین در برابر جنایت رژیم غاصبی تبدیل شده است که در طول تاریخ سیاه زندگی خود، دست به انواع قتل‌عام‌ها، نسل کشی‌ها و جنایت‌ها علیه بشریت در سراسر جهان و مخصوص اراضی مقدسی که مردم را اشغال کرده‌اند، می‌شود.

انتهای پیام



منبع

روز قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان استمگر و روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس جهانی است.

جهاد دانشگاهی در آستانه روز جهانی قدس با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: امسال در حالی ۴۴ سال از تدبیر حکیمانه و مدبرانه رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان مبارک به‌عنوان روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی ملت مظلوم فلسطین. از چنگال‌سازی‌های غاصب و جنایتکار می‌گذرد که به فضل الهی از هر زمان دیگری آزاد به بیت‌ نزدیک‌تر می‌شود و این رژیم مقدس امروز در عمر خود هرگز گرفتاری‌های هولناکی چون وجود ندارد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امسال در 44 سال از تدبیر حکیمانه و مدبرانه رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس، روز فریاد رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال‌های غاصب و جنایتکار می‌گذرد که به فضل الهی از هر زمان می‌گذرد. زمان دیگری به آزادسازی بیت‌المقدس نزدیک‌تر هستیم و این رژیم در عمر خود هرگز گرفتاری‌های هولناکی چون امروز نیست.

جهاد دانشگاهی

در هنگامه‌ای فرارسیدن این روز بزرگ، جهادگران جهاد دانشگاهی، بیست و پنجم فروردین‌ماه، همگام با سایر اقشار ملت، به‌ویژه دانشگاهیان و دانشجویان ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی حضور خواهند یافت و با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیمی، آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد زده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر خواهد داد.

بخوان  این موجود دریایی می‌تواند یک بدن جدید برای خود بسازد!

یورش وحشیانه روزهای چندین رژیم رژیم اشغالگر قدس علیه معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی همچنین به نماز خواندن روزه‌دار و بازداشتی از ساکنان محلی می‌پردازد. در مخالفت با سونامی اعتراضات و هرج‌ومرج سیاسی ناشی از اصلاحات ادعایی قضایی و تغییرات تحولات کرانه باختری و احساس شجاعانه گروه‌های مقاومت و نسل جوان بپاخاسته‌ی فلسطینی، دچار تزلزل روانی و حماقت راهبردی شده‌اند و هرروز در حال حاضر ارتکاب جنایت وحشیانه هستند.

امروز پرچمی را که حضرت امام خمینی (ره) در محوریت وحدت جهان اسلام در موضوع فلسطین برافراشت، همچنان به دست توانای جانشین به حق ایشان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برافراشته شده است و آزادگان جهان را به‌خوبی می‌دانند که حرکت نزولی و رو به رو است. زوالِ رژیم دشمنی بدون وقفه ادامه دارد و قدسِ شریف در آستانه‌ی آزادیست.

۲۴ فروردین ۱۴۰۲- ۲۲ رمضان المبارک ۱۴۴۴

به گزارش ایسنا، متن بیانیه جهاد دانشگاهی به مناسبت روز جهانی قدس به شرح زیر است:

ادامه این جنایت‌ها در شرایطی اتفاق می‌افتد که دروغگویانِ مدّعی حقوق بشر در اروپا و آمریکا را در برابر این جنایت در فلسطین مُهر سکوت بر لب زده‌اند و باید به حقیقت اذعان داشت همافزایی مسلمین در رابطه با قدسِ شریف، کابوس دشمن و حامیان آمریکایی و اروپایی در آن وجود دارد. .