تجربه استفاده از هدست واقعیت مجازی در یک خودروی خودران

با عینکی که کاربران در ماشین می‌زنند، لذت مجازی را تجربه می‌کنند و می‌توانید از ابزاری مانند جوی استیک در یک بازی کنسولی استفاده کنید.

طراحان هولورید گفتند ما از خودمان می پرسند که در دنیای خودروهای خودران یکی از دیگران تولید می شود، چگونه می توانم ما متفاوت باشیم که پس از آن تصمیم بگیریم که این کار را انجام دهیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی، آئودی(Audi) شرکت خودروسازی آلمانی و از تولیدکنندگان مشهور خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگوشتات، ایالت بایرن قرار دارد. این شرکت اخیرا در نمایشگاه CES ۲۰۲ یک خودروی خودران به نام Holoride را که شبیه یک شهربازی کوچک است، رونمایی کرد.

کاربران با نشستن در این خودروی خودران و گذاشتن هدست واقعیت مجازی بر روی صورت خود می‌توانند یک سفر بی‌نظیر را تجربه کنند. آئودی هدف خود از طراحی Holoride را سرگرم کردن افراد متفاوت در طی مسیر اعلام کرد.

انتهای پیام



منبع

بنابراین احساس می‌کنید که سوار چیزی غیر از ماشین و سفینه فضایی یا زیردریایی شده‌اید.

نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۳ که میزبان جدیدترین فناوری‌های جهان است، روز سه شنبه هفته گذشته به روی خبرنگاران و اصحاب رسانه باز شد. آخرینا شرکت آئودی(Audi) در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ یک خودروی خودران خود به نام Holoride را که شبیه یک شهربازی کوچک است، رونمایی کرد.