تعداد زیادی از برنامه های برتر Google Workspace بسیار متفاوت به نظر می رسند

“این تغییرات کلیدی طراحی بصری و تعاملی به شما کمک می کند تا با تاکید بر ابزارهایی که در محصولات ما اغلب استفاده می شوند، بهترین کار خود را سریعتر انجام دهید.”

کاربرانی مانند Google Docs، Sheets و Slides به زودی با گسترش طرح «Material You» این شرکت به نرم‌افزار آفیس آن، شاهد یک به‌روزرسانی خواهند بود.



منبع

علاوه بر تغییرات زیبایی، ارتقاء برخی از ویژگی‌های جدید از جمله نوار ابزار Google Docs بازطراحی شده و رابط طراحی ساده در سراسر برنامه‌ها را نیز به همراه خواهد داشت.

بخوان  کهکشانی که تمام دوستانش را خورد !

Google Workspace تغییر می کند

Google Workspace “در هفته های آینده، ظاهر و احساس جدیدی برای Google Drive، Docs، Sheets و Slides در وب خواهید دید.” پست وبلاگ (در برگه جدید باز می شود) با اعلام این خبر خاطرنشان کرد. پس از انتشار Google Material Design 3، رابط کاربری تازه‌سازی شده به طور هدفمند طراحی شده است تا سفرهای اصلی همکاری را در محصولات ما ساده کند.

این حرکت بخشی از کمپین گوگل است تا مطمئن شود نرم افزار آفیس آن برای استفاده بصری و جذاب باقی می ماند زیرا این شرکت به نظر می رسد همگام با رقبایی مانند مایکروسافت 365 است.

برخی از تغییرات واضح تر که کاربران مشاهده خواهند کرد شامل نوار ابزار Google Docs جدید است که اکنون یک شکل “قرص” طولانی است که نه تنها ضخیم تر است، بلکه در سراسر پنجره مرورگر شما نیز کشیده شده است. گزینه‌های دقیق‌تری برای بزرگ‌تر یا کوچک‌تر کردن متن شما با یک نقطه (به جای ۲ برابر یا بیشتر) و تعدادی منوی کشویی جدید وجود دارد که عملکردهای مشابه را در یک مکان واحد، مانند قالب‌بندی پاراگراف، گروه‌بندی می‌کنند.