بیشتر بخوانید
فیسبوک با سیستم رتبهبندی یادگیری ماشینی خود پستهایی را به کاربران پیشنهاد میکند و در حال سرمایهگذاری روی هوش مصنوعی برای ارائه محتوا است. این برنامه یک برگه جداگانه جدید به نام فیدزها را ارائه میدهد که به کاربران پستهایی از دوستان، صفحات و گروههایی که دنبال میکنند را نشان میدهد. این برگه در بالای صفحه اصلی قرار میگیرد.
در ماه می مهندسان قابلیت ریلز که پیش از این در تیک تاک وجود داشت به اینستاگرام اضافه کردند. زاکربرگ در آوریل به سرمایهگذاران گفت که متا سرمایهگذاریهای قابلتوجهی برای حمایت از رویکرد موتور کشف انجام میدهد. افزون بر این کریس کاکس، مدیر ارشد فیسبوک به کارمندان گفت که برنامهای برای افزایش پنج برابری تعداد واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) در مراکز داده دارد تا قدرت محاسباتی اضافی برای هوش مصنوعی فراهم کند.
بزرگترین شرکت رسانههای اجتماعی جهان در ماههای اخیر با افزایش تهدید TikTok، توصیههای الگوریتمی و تغییراتی در شبکههای اجتماعی خود برای رقابت با این برنامه را انجام دادهاند.
روز گذشته متا اعلام کرد که فید اصلی برنامه فیسبوک خود را اصلاح میکند تا کشف محتواهای جدید در اولویت قرار گیرند.