تلویزیون های شهری

تابلوروان برای نمایش نام و لوگو ی فروشگاه ها نوشتن عنوان خدمات ، نمایش شماره تماس و متن های بلندی که در یک تابلو جا نمشود مناسب است. می سازند. تابلوروان بدلیل متغیر بودن متن و تصاویر نمایشی از سایر تبلیغات برای کسب و کار های مختلف مقرون به صرفه تر می باشد. اماکن مذهبی از گذشته تا امروز مورد توجه و احترام افراد جامعخ هستند. تابلو روان ال ای دی یک نوع نمایشگر دیجیتال است که المان های آن ماژول ال ای دی -منبع تغذیه (پاور تغذیه)-برد کنترلر(مادربرد) هستند.این نوع تابلوها جایگزین بسیار مناسبی برای انواع قدیمی تابلوها یعنی فلکس،بنر،نئون می باشد.در زیر انواع و اقسام این تابلوها و همچنین توضیح در مورد هر کدام از انواع آنرا خواهید دید.تابلو LED را در یک دسته بندی کلی میتوان به دو خانواده بزرگ تابلو LED ثابت و تابلو ال ای دی روان تقسیم بندی کردو همانطور که از نام این خانواده ها پیداست,تابلو ال ای دی ثابت مانند نئون و تمامی تابلوهای ثابت تبلیغاتی،ثابت است! 🔶️🔸️این روزه تابلو ال ای دی جایگزین بسیار مناسبی برای انواع تابلوهای نئون و فلکسی شده اند. امروزه تلویزیون های غول پیکر شهری (تابلو روان ال ای دی رنگی یا فول کالر ) در تمامی جوامع پیشرفته و در حال پیشرفت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر مورد استفاده قرار میگیرد.

محتواهای قابل نمایش شامل ترکیبی از صفحات اینترنتی، عکس، ویدئو، موسیقی، اخبار سایتهای مورد نظر، آب و هوا، زیرنویس، تقویم و مناسبتهای خاص، برنامه تلویزیون، آمار و … این سیستم به شما امکان می دهد پیشرفته ترین تبلیغات هوشمند را با محتوای مورد نظر خود طراحی کرده و در مکان و زمان مناسب توسط نمایشگرهای مختلف سازمانتان و یا در محیط های آزاد مانند تلویزیونهای شهری موجود در اماکن عمومی یا بیلبوردهای تبلیغاتی در معرض دید مخاطب قرار دهید. تلویزیون شهری LED به تلویزیون های غول پیکری گفته میشود که امروزه در کلیه کشورهای پیشرفته و در سطح شهر، میادین، چهار راه های شلوغ، ورودی سازمانها، دانشگاه ها، پارک ها، ورودی مراکز خرید و پاساژ های تجاری، فرودگاه ها، سالن های انتظار، ورزشگاه ها، سینماها، صحنه های نمایش، ترافیک شهری و بسیاری موارد دیگر قابل مشاهده است و کاربردهای فراوانی را شامل میشود. اما در بعضی موارد نمایش فیلم کوتاه در تلویزیون شهری، وجهه زیباتر و مناسب تری به کار شما خواهد داد. تابلو روان ماژول های LED بهم متصلی هستند که یک نمایشگر یکپارچه از LED جهت نمایش متن ، عکس و … تلویزیون شهری از کنار هم قرار گرفتن کابینتهای مجزایی که شبیه به یک تلویزیون کوچک است تشکیل میشوند.

بخوان  تکنولوژي چيست تعريف تکنولوژي به زبان ساده هدف تکنولوژي | 1biti
به شمار میرود. با تکیه بر تکنولوژیهای جدید میتوان به جرات گفت که علاوه بر تلویزیون و رادیو، میتوان اطلاع رسانی و تبلیغات را در سطح وسیعتر و با تقسیمبندی برای فرهنگها، نیازها و دیدگاههای مختلف مخاطبان با راهکار دیجیتال ساینج طراحی کرد.دیجیتال ساینج پنجرهای است به سوی تبلیغات مدرن،پویا و مشتری پسند، اطلاع رسانی و به روزرسانی به هنگام مشتری مدار، آموزش درلحظه به همکاران و مشتریان و سرگرمی به همراه نمایش محتواهای مورد نظر ویدئو وال شما. در دنیای امروز اطلاع رسانی و تبلیغات از ارکان مهم در پیشبرد اهداف سازمانها، ادارات دولتی، مراکز تجاری و … این خانواده ازتابلو روان ال ای دی میتوانند متون خود را با چند رنگ از پیش تعیین شده نمایش دهند.مثلا نوع سه رنگ با رنگ های قرمز،آبی و بنفش،میتواند جمله ای را با سه رنگ نمایش دهد. یعنی توانایی حرکت دادن به متون و جملات را ندارد.اما تابلو روان LED ،متحرک است.یعنی متون و جملات میتوانند در آن حرکت کنند.در این نوع میتوان از انواع افکت ها و جلوه های متن و انیمیشن برای جذابیت بیشتر و جلب توجه استفاده کرد. در یک تابلو روان LED ,به راحتی میتوان انواع متون و جملات تبلیغلاتی را درج نمود و به نمایش گذاشت در صورتی که متن یک نئون قابل تغییر نیست.

در واقع تلویزیون شهری LED یک نمایشگر هوشمند بزرگ است که از دیودهای نورانی تشکیل شده و قابلیت استفاده در هر مکانی را داراست. به لطف تولید وسیع و همه گیر بودن استفاده از این ابزار در سرتاسر دنیا باعث شده این دغدغه از بین رفته و تولید کننده و فروشنده این ابزار با خیال راحت نسبت به ارائه تعهدات به خریداران اقدام نمایند. تلویزیون شهری LED انواع مختلفی دارد که نسبت به کاربرد و مکان قرارگیری با توجه به نظر کارشناس، در ابعاد مختلف قابل ارائه است. اما در هنگام ساخت تیزر برای نمایش تلویزیون شهری باید توجه داشته باشید که با توجه به حریم اماکن مذهبی باید موسیقی انتخاب شود و با نزدیک شدن به مراسم های مذهبی نیاز به همسو شدن با این اماکن می باشد. این نوع ازتابلو روان ال ای دیروان متون و انیمیشن های خود را بصورت تک رنگ و تنها با یک رنگ نمایش می دهد.مثلا تابلو روان تک رنگ سبز تمامی جملات خود را تنها با رنگ سبز نمایش می دهد. تابلو روان انواع متنوعی دارد که بسته به نوع استفاده ، محل و اندازه می تواند مدل های مختلفی انتخاب شود.

بخوان  متخصص تکنولوژی پرتوشناسی- رادیولوژی در تهران ، بهترین دکتر تکنولوژی پرتوشناسی- رادیولوژی تهران پذیرش24 | 1biti