توییتر دوباره فید زمانی را در iOS پنهان کرده است – و من خشمگین هستم

شما به توییتر نگاه می کنید تا آخرین توییت های فالوورهای خود را بخوانید – این اولین کاری است که اکثر کاربران هنگام بارگذاری توییتر در دستگاه آیفون یا اندروید انجام می دهند. این راهی برای به‌روز ماندن از آنچه در حال وقوع است است.

توییتر در اقدامی بحث‌برانگیز قابلیتی را بازگرداند که نمای «آخرین توییت‌ها» را برای کاربران iOS حذف می‌کند، چیزی که بسیاری از کاربران، از جمله من، در مارس 2022 از آن متنفر بودند – و اکنون در حال عرضه است.

بیشتر ببین

این یک تغییر عجیب و غریب است که باعث می‌شود بپرسم – چه کسی این را می‌خواهد، به خصوص در زمانی که مالک جدید آن، ایلان ماسک، تقریباً هر هفته تغییرات را وارد می‌کند و معکوس می‌کند؟

این یک تغییر عواقب بزرگی برای توییتر خواهد داشت





منبع

من دوستانی دارم که از آن به عنوان یک فید خبری متحرک استفاده می‌کنند، مانند کارکرد فید RSS در گذشته، که راهی برای اشتراک در سایت‌های خاص و دادن صفحه‌ای از تمام محتوای جمع‌آوری شده در یک مکان بود. .

توییت هایی را که می خواهید ببینید ببینید. از امروز در iOS، انگشت خود را بین برگه‌ها بکشید تا توییت‌های توصیه شده «برای شما» یا توییت‌هایی از حساب‌هایی که «دنبال می‌کنید» را ببینید.11 ژانویه 2023

اولین باری که شرکت تصمیم به انجام این کار گرفت، «صفحه اصلی» ابتدا در یک برگه در بالا ظاهر می‌شود و هیچ راهی برای تغییر آن وجود نداشت تا «آخرین توییت‌ها» نمای پیش‌فرض باشد. پس از اینکه شرکت اعلام کرد این یک “باگ” برای کاربران iOS است، مجدداً بازگردانده شد.