تکنولوژی جدید و آینده جهان + تکنولوژی چیست؟ تکنولوژی متاورس + فناوری بلاک چین دیدنگار | 1biti

ما در صفحه تکنولوژی و علم دیجی‌کالا مگ تلاش می‌کنیم با آشنا کردن مخاطب ایرانی با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا او را برای برخورد با چالش‌های زندگی مدرن در دوران شکوفایی و سلطه‌ی دانش و فناوری بیشتر از پیش آماده کنیم. ۱۰ گوشی موبایل محبوب در دیجی‌ کالا (۱۷ بهمن ۱۴۰۱) بعضی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه … ۱۰ لپ‌تاپ محبوب در دیجی کالا (۱۷ بهمن ۱۴۰۱) برای خرید لپ‌‌تاپ، کاربران با برند‌ها و گزینه‌های مختلفی روبه‌رو هستند که طبیعتاً باید بر اساس نیاز … بررسی هدفون بی‌‌سیم هایلو GT1 Pro؛ یکی از بهترین هدفون‌های اقتصادی برند هایلو نیازی به معرفی ندارد و به لطف عرضه‌ی هدفون‌های اقتصادی جذاب موفق شده در بازار ایران با اس …

http://118amoozesh.ir

همه ما در کودکی رویای سفر به مریخ با یک سفینه فضایی را داشتیم؛ یا اینکه با ضربه یک چوب جادویی همه آرزوهایمان را برآورده کنیم. عجیب نیست که چوب جادویی هم یک روز به همه رویاهایمان جامه عمل بپوشاند. به هر حال این روزها خیلی هم دیر نیست و بالاخره آینده تکنولوژی از راه می‌رسد. با توسعه تکنولوژی‌هایی مثل واقعیت مجازی VR و واقعیت افزوده AR این تجربه بیش از پیش شبیه به فیلم آواتار ساخته جیمز کامرون Avatar by James Cameron خواهد شد.

با گران‌ترین آیتم‌های فروخته شده در بازی‌های ویدیویی آشنا شوید

تغییر نحوه بازی گیمرها، ارتباط نوین بین مشاغل و کسب و کارها با مصرف کنندگان از مصداق های فناوری های نوظهور مبتنی بر برنامه نویسی است. هوش مصنوعی فقط آن دستگاهی نیست که در خط تولید کارخانه کار می کند. بلکه مجموعه ای از دستورات خودکار است که اجرا می شود و همه آن ها نتیجه برنامه نویسی است. سرمایه‌گذاران خطرپذیر در تعامل با شرکت‌های نوآفرین خود نقشی فراتر از تامین‌کننده منابع مالی برای این شرکت‌ها به عهده دارند و برای آن‌ها ارزش خلق می‌کنند. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد خلق ارزش‌های غیرمالی سرمایه‌گذاران خطرپذیر به طور کلی از طریق شش ساز و کار با جهت‌گیری کلی خارجی و داخلی انجام می‌گیرد. در کنترل و حکمرانی سرمایه‌گذاران خطرپذیر دو رویکرد کلی وجود دارد.

بخوان  نانو تکنولوژی چیست؟ شرکت فیدار پودر سرام ویرا | 1biti
علاوه‌براین ساخت فناوری‌های جدید، نیاز به متخصصان خاص در گرایش‌های مختلف رشته‌های صنایع غذایی را افزایش داده و این موضوع منجر به ظهور دوره‌ها و رشته‌های مهندسی صنایع غذایی و تکنولوژی مواد غذایی شده است. انتخاب فناوری مناسب، مسئله مهمی است که بنگاه های تولیدی و صنعتی با آن مواجه هستند. این درحالی است که، دسترسی به فناوری های جدید، مجموعه انتخاب را وسیع کرده است بطوریکه حل مجله خبری 1 بیتی مسئله انتخاب فناوری با وجود معیارهای تصمیم متعدد، بیش از پیش مشکل و پیچیده شده است. از طرفی فناوری مناسب می تواند مزایای رقابتی قابل توجه ای را برای یک شرکت در یک محیط پیچیده کسب و کار ایجاد نماید. تاکنون روش های مختلفی جهت حل مسئله انتخاب فناوری ارائه گردیده است که هر یک دارای مزایا و معایبی هستند ولی هیج یک از روش های پیشنهادی به طور واحد کلیه قابلیت های لازم را ندارند.

تعریف تکنولوژی

البته در حال حاضر هم ماشین‌های بدون راننده وجود دارند؛ اما این فناوری گسترش بیشتری خواهد یافت. در همین دهه ماشین های هوشمند متحول می شوند و متحول می‌شوند و دیگر انسانی پشت فرمان اتومبیل‌ها نخواهیم دید. اگرچه چاپ سه بعدی ممکن است در مقایسه با سایر تکنولوژی های جدید کمی جا افتاده باشد، اما تکنولوژی چاپ سه بعدی و ۴ بعدی کاربردهای بسیار گسترده‌ای در تکنولوژی آینده خواهند داشت و یکی از فناوری‌های کاربردی در آینده باشند که جهان را دگرگون خواهد کرد. فناوری در سال 2050 بر محیط کار مسلط می‌شود و هوش مصنوعی و دستیاران هوشمند رایج خواهند شد.

  • او نمونه ای اوریه را در پانتا توسعه داد و مورد آزمایش قرار داد.
  • محاسبات کوانتومی در حال حاضر تا حد زیادی به آزمایشگاه‌ها محدود شده‎است، اما ما می‌توانیم اولین رایانه کوانتومی تجاری و بلوغ تکنولوژی جدید را در همین دوران و کمتر از ده سال آینده ببینیم.
  • حالا با در نظر گرفتن این تعریف، هدفِ فناوریِ هوش مصنوعی، خلقِ سیستم‌های هوشمند و مستقل است.
  • تکنولوژی این فرصت برای انجام کارها در روش های مختلف را به ما می دهد.
  • مأموریت‌های جستجو و نجات، اطفا حریق و حمل و نقل، رساندن سریع دارو به به بیماران، جابه‌جایی نمونه‌های بیماران به بیمارستان‌ها و … توسط تکنولوژی پهپاد رنگ واقعیت می‌گیرند.
بخوان  وزیر ارتباطات: «اینترنت ملی 1 بیتی