تیم های مایکروسافت اکنون می توانند پرداخت های تجاری را دریافت کنند

مایکروسافت می‌گوید این راه‌اندازی به آن اجازه می‌دهد تا ۱۱ میلیون SMB را که در حال حاضر از خدمات آن استفاده می‌کنند، هدف قرار دهد.

با تیم های مایکروسافت پرداخت کنید

نقشه راه مایکروسافت برای دسترسی عمومی کامل مشخص نیست، اما در حال حاضر، پیش‌نمایش عمومی برای مشترکین Teams Essentials (4 دلار در ماه) و کسب‌وکار مایکروسافت 365 (از 6 دلار در ماه) به عنوان بخشی از بسته موجود آنها در دسترس است، و آن را به روشی فوق‌العاده مقرون به صرفه تبدیل می‌کند. برای گرفتن پرداخت ها

مایکروسافت پشتیبانی از پرداخت‌ها از داخل پلتفرم کنفرانس ویدیویی Teams را اعلام کرده است که امیدوار است SMB‌ها را قادر سازد تا پرداخت‌ها را برای جلسات آنلاین خود به صورت یکپارچه‌تر جمع‌آوری کنند.

Teams Payments همچنین به نظر می رسد ابزار امیدوار کننده ای برای معامله گران و پیمانکاران انحصاری، مانند کسانی که در صنایع سلامت و تناسب اندام کار می کنند، باشد.

را اعلامیه (در برگه جدید باز می شود) یک وکیل یا مشاور مالی را توصیف می کند که اکنون می تواند برای قرار ملاقات های مشاوره ای بدون نیاز به اتکا به نرم افزار شخص ثالث، پرداختی دریافت کند. کسب و کارهایی که به طور کامل به صورت مجازی فعالیت می کنند، می توانند نیاز به یک پلت فرم پرداخت اختصاصی را به طور کلی کاهش دهند.

با هدف جانشینی رقابت نرم افزار زمان بندی و درگاه های پرداخت، مایکروسافت اکنون به کاربران خود اجازه می دهد تا بیشتر جنبه های تعامل را مستقیماً از داخل برنامه واحد مدیریت کنند.

بخوان  عکس ماهواره هندی از قره‌ها و اقیانوس‌های زمین

شایان ذکر است که در حالی که پلتفرم های پرداخت حق عضویت دریافت نمی کنند، تراکنش ها طبق معمول مشمول کارمزد هستند. کاربران روز اول نیز فقط می‌توانند از PayPal و Stripe استفاده کنند: علی‌رغم مشارکت GoDaddy، پشتیبانی از آن پلتفرم «به‌زودی ارائه می‌شود».



منبع

راه اندازی از اپلیکیشن Teams Payments (در برگه جدید باز می شود)، که در حال حاضر در پیش نمایش عمومی برای کاربران در ایالات متحده و کانادا است، به عنوان بخشی از مشارکت بین Redmond و ارائه دهندگان برتر پرداخت GoDaddy، PayPal و Stripe ارائه می شود.