جستجو برای تبدیل گروه خوک به انسان برای رفع اعضای بدن

در حال حاضر، این شرکت از اندام‌های نجات ‌یافته از انسان‌های درگذشته برای رشد سلول‌ها و بازسازی داربست‌های بیماران یا کلیه خوک می‌کند.

دکتر ران شاپیرو، کارشناس پیوند کلیه در بیمارستان مونت سینای می‌گوید، جدیدترین آزمایش‌های شرکت میروماتریکس برای بیماران دیالیز که سال‌های متمادی منتظر می‌مانند تا یک کلیه دریافت کنند و احتمالاً در حال انتظار برای پیوند، درمی‌گذرند، عالی است.

با این حال، حیوانات می‌توانند منبع پایداری از اندام‌ها باشند و با این حال، می‌توانند پیوند حیوانات را به انسان تبدیل کنند.

دکتر ساندر فلورمن، رئیس بخش پیوند در بیمارستان مونت سینای نیویورک که یکی از بیمارستان‌هایی است که در این مطالعه مشارکت کرده است، می‌گوید: همه چیز علمی-تخیلی به نظر می‌رسد، اما باید از جایی شروع شود. البته این اتفاق مربوط به آینده نزدیک است و فعلا نمی‌توانم به یک پیوند خارجی یا کاشت مستقیم اندام‌های حیوانی در انسانها دلبسته باشم.

این گزینه را به دلیل مهم در اهدای اعضای بدن انسان در نظر گرفته شده است.

راس داد: ما نمی‌توانیم سلول‌ها را به یک باره بررسی کنیم و آن‌ها را به یک اندام جدید وارد کنیم. اما سلول‌ها به آرامی تزریق می‌شوند و به اطراف می‌خزند و وقتی محیط مناسب را می‌بینند، می‌چسبند و ثابت می‌شوند.

یک فرآیند پیچیده

اما برای استفاده از این اندام های حیوانی، سلول های خوک باید از بین بروند، زیرا این کار برخی از خطرات پیوند خارجی، مانند ویروس های حیوانی در کمین یا رد بیش از حد پیوند را از بین میبرد.

انتهای پیام



منبع

بخوان  کشف سرنخهایی در مورد ساختار زمین

زمانی که سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) مجوز می‌دهد، آزمایشی را در خارج از بدن بیمار انجام می‌دهد و بیمار را شبیه به خوک می‌کند در کنار تخت بیمار قرار می‌دهد تا به طور معمول بیمار را به بیمار مبتلا کند، فیلتر کند.

اگر این فرآیند “کمک کسبی” موفقیت آمیز باشد، گام بعدی برای تلاش برای پیوند عضو‌مهندسی، احتمالاً حول پیوند کلیه باشد.

در حال حاضر، شرکت میروماتریکس قصد دارد از این پروسه برای ساختن اندامهای حیوانی مناسب برای استفاده از آن استفاده کند. با این حال گفتن این کار بسیار آسان تر از انجام آن است.

جف راس عامل این شرکت می‌گوید: ما اساساً این اندام را دوباره می‌دهیم، بنابراین بدن ما را به عنوان یک عضو از اعضای خوک نمی‌بیند.

با این حال، FDA هنوز در مورد این روش سوالاتی دارد، به این معنی که ممکن است مجوز دادن به آن را به تعویق بیفتد. اکنون می‌بینید که آیا میروماتریکس می‌تواند تمام الزامات مورد نیاز را تعیین کند و راه را برای رقم زدن آینده برای پیوندهای هموار کند؟

داستانهای علمی-تخیلی

این شرکت برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای اولین آزمایش انسانی در نوع خود از یک اندام زیست‌مهندسی ساخته شده است که در سال ۲۰۲۳ انجام می‌شود.

دکتر آمیت تیوار، جراح پیوند در مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ می‌گوید: تعداد اعضایی که ما می‌پذیریم، هرگز نمی‌تواند استفاده کند و باعث ناامیدی ما شود.

محققان امیدوارند برای رفع اعضای بدن، افراد یا همان جگر خوک را به افراد شبیه به انسان تبدیل کنند تا اعضای آینده را متحول کنند.

بخوان  میراثی که از یک مریخ‌نورد مرده به جا می‌ماند

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، این یک حقیقت است که متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و درمانی کارکنان خوک را به انسان پیوند بزنند، اما این روند ابتدا مستلزم آن است که این حیوان بیشتر شبیه به انسان باشد. این همان چیزی است که شرکت میروماتریکس(Miromatrix) در حال انجام آن است.

تیوار افزود: این چیزی است که در ازمدت به احتمال زیاد می‌توان به توسعه این افراد که می‌توانیم در انسان استفاده کنیم، کمک کنیم.