جیمیل در حال دریافت یک دستیار نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی در اندروید است و من خشمگین هستم


داغ در پاشنه ورود از گوگل بارد، پاسخ غول فناوری به اینترنت باهوش مصنوعی عزیز لحظه ای ChatGPT، گوگل یک ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به جیمیل در دستگاه های اندرویدی می آورد – توانایی درخواست از هوش مصنوعی برای نوشتن ایمیل برای شما.

روش کار بسیار ساده است: یک نماد جدید (گرز با درخشش، زیرا هوش مصنوعی ساده است جادویی) شما را به کادر متنی می برد، جایی که می توانید در یک پیام کوتاه تایپ کنید که هوش مصنوعی Gmail از آن برای تولید ایمیل استفاده می کند. اگر درخواست شما خیلی کوتاه باشد، Gmail به شما پیشنهاد می کند که “برای ایجاد پیش نمایش به نوشتن ادامه دهید.” هنگامی که ربات از درخواست شما راضی است، می توانید “ایجاد” را بزنید و بوم کنید، ایمیل شما نوشته می شود.

گوگل همچنین در حال کار بر روی گزینه “Refine my message” است که به شما امکان می دهد از دستیار هوش مصنوعی بخواهید ایمیلی را که قبلاً نوشته اید ویرایش کند. به عنوان مثال، می‌توانید از آن بخواهید که پیامی را برای اختصار کوتاه کند، یا به طور خودکار آن را با زبان حرفه‌ای‌تر «رسمی» کند. به طرز جالبی، برنامه‌هایی برای گزینه «من احساس خوشبختی می‌کنم» نیز وجود دارد، که، اوه… نمی‌دانم چرا می‌خواهید به‌طور تصادفی ایمیلی برای شخصی ایجاد کنید، اما مطمئنم.

چهار نمونه اسکرین شات نشان می دهد که چگونه ویژگی های جدید «Help me write» با کمک هوش مصنوعی در Gmail برای اندروید کار می کند.

(اعتبار تصویر: گوگل)

با ChatGPT به مایکروسافت 365 می آید پس از ادغام اولیه آن در مایکروسافت موتور جستجوی بینگگوگل به وضوح نگران حضور در مسابقه تسلیحاتی هوش مصنوعی است. به این ترتیب، Bard به Docs نیز خواهد آمد – هرچند به نظر می رسد که گوگل رویکرد محتاطانه تری نسبت به مایکروسافت در پیش گرفته است، که ممکن است عاقلانه باشد. نمایش اولیه بارد چقدر ضعیف بود.

بخوان  مایکروسافت پس از وحشت به‌روزرسانی درایور ویندوز 11، خواستار آرامش شد



منبع