خاطرات خود را به صورت ۳ بعدی تماشا کنید

به تازگی اخبار مبنی بر توسعه یک هدست واقعیت مجازی به میان آمد که به کاربران امکان می‌دهد از راه دور حس کنند. اکنون شاید بتواند امیدوار باشد که این دو فناوری با هم ترکیب شوند و روزی مردم واقعاً خاطرات خود را نه فقط تماشا کنند، بلکه احساس و لمس کنند. این چیزی است که فقط گذر زمان می‌توانید.

استارتاپ جدید توسعه دهنده فناوری واقعیت مجازی(VR) این امکان را فراهم می کند که کاربران خاطرات خود را به صورت سه بعدی تماشا کنند.

وی افزود: مناسب این فناوری جدید می‌توان به ما امکان ثبت خاطرات را برای همه جانبه فراهم کرد، یعنی لحظاتی را که می‌توان کاملاً به آنها بازگردید و طراحی و طراحی صحیح کرد، این کار را به آسانی انجام داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، گوشی‌های هوشمند ما مجموعه‌های داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنند که می‌توانند خاطرات بسیار جذابی را ایجاد کنند. اکنون استارتاپ جدید فعال در حوزه واقعیت مجازی به نام Wist در حال معرفی ویژگی واقعی است که به شما امکان می‌دهد آن خاطرات را به سه بعدی دقیقاً در جایی که آنها را ضبط کرده‌اید، به تماشای تماشا کنید.

این فناوری چشمگیر است و مدت زیادی است که در حال توسعه است.

وی سپس در یک بیانیه هدف فناوری خود را بیشتر توضیح داد.

با انجام این کار این فناوری، می‌تواند به شما اجازه دهد تا گذشته و گذشته فرد خود را بهتر درک کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ کس نباید لحظه‌ای را از دست بدهد.

بخوان  اولین ساعت مریخ ساخته شد+ تصاویر

این شرکت یک ویدیو منتشر کرده است که در آن یک کاربر این ویژگی را در اتاق نشیمن خود فعال می کند تا خود را که در حال بازی با نوزادش روی کاناپه بود، تماشا کند.

مک‌هیو این فناوری جدید را با آینه جادویی در فیلم هری پاتر مقایسه می‌کند که آینه‌ای بود که می‌تواند باعث شود خاطرات خود را زنده کنند یا حتی خاطرات دیگران را در آن تماشا کنند.

استارتاپ ویست نیز مانند آن آینه همین کار را می‌دهد و ویدیوهای رنگی زنده را که مدت‌ها قبل ضبط و تجربه کرده‌اند را می‌کند. قنه ماتوناند لحظحات زیbahی زیadhah ada adahud آwhred آ emannnd amnndیnی ک ک ک alhehnahahahahahahahahahahahahahahahahaی

اندرو مک‌هیو بنیانگذار استارتاپ Wist در اکتبر ۲۰۲۲ گفت: در طول تصویربرداری، اطلاعات رنگ، عمق، وضعیت دستگاه، صدا و صحنه را ذخیره می‌کنیم. عمق با استفاده از حسگرهای LiDAR در آیفون‌ها و آی‌پدهای مدل پرو ثبت می‌شود.

وی گفت: عکس‌ها و ویدیوها به عنوان یک لنگر برای حافظه عمل می‌کنند و به ما امکان می‌دهند تا آن لحظه بازگردیم. به یاد آوردن آنها عالی است، اما تجربه حضور دوباره شما را در آن نقطه به شما نمی‌دهد.

مک‌هیو می‌گوید: ما در یک مقطع عالی در عصر خود هستیم که در آن فناوری سه بعدی از طریق حسها و نرم‌افزارهای جدید در تلفن‌های همراه تعبیه شده است. این فناوری هم اکنون در دسترس ماست.

انتهای پیام



منبع