دستگاهی که هم شما و هم موبایلتان را شارژ می کند!

به گزارش ایسنا و به نقل از نیو اطلس، برخی از افراد عاشق فنجان قهوه صبح خود هستند. مشکل اینجاست که فنجان داغ آنها برای مدت طولانی به همین شکل باقی نمی‌ماند. شاید یک لیوان خودگرم‌شوند این مشکل را حل کند.

گاهی اوقات انتظار داریم که قهوه به اندازه معینی باشد اما زمانی که قهوه را می‌نوشیم، ناامید می‌شویم. حال چرا این لیوان خودگرم می شود شرکت «اُهُم»(OHOM) و مجموعه پد شارژ بی سیم آن را امتحان نکنیم؟

با توجه به نظرات تبرانگیزی مانند “من واقعا فکر نمی‌کنم آن را تا این اندازه دوست داشته باشم… این مجموعه، قهوه و چای من را تا زمانی که بخواهم گرم نگه دارد و اگر درپوش آن را بپوشاند، واقعا داغ می شود!” و “این لیوان را دوست دارم! … قهوه/چای را فوق‌العاده گرم می‌دارم و می‌توانم تلفن همراه خود را شارژ کنم. دومی را هم می‌خرم زیرا آنها بسیار شگفت‌انگیز هستند!»، احتمالاً شما نیز تحت تأثیر این مجموعه قرار خواهید داشت. گرفت.

یک شرکت آمریکایی، مجموعه‌ای شامل یک لیوان و پد شارژ بیسیم ارائه می‌کند که هم قهوه را داغ می‌کند و هم تلفن همراه را شارژ می‌کند.

انتهای پیام



منبع

این مجموعه الان فقط با قیمت ۷۹.۹۹ دلار قابل خرید است.

می‌توانید قهوه، چای یا هر نوشیدنی داغی را انتخاب کنید، آن را به راحتی در لیوان سرامیکی خود بریزید و آن را با پوشاندن مناسب روی بپوشانید تا نوشیدنی برای مدت طولانی‌تری شما در 135 درجه باقی‌مانده است. این لیوان با پد شارژ همراه گرم می‌شود که نه تنها گرم ماندن نوشیدنی را تضمین می‌کند، بلکه عملکرد دوگانه‌ای دارد و می‌تواند تلفن همراه شما را نیز شارژ کند. به عبارت دیگر، در حالی که شما با قهوه خود شارژ می‌شوید، موبایلتان نیز با این دستگاه سودمند شارژ می‌شود.

بخوان  تریلر «Grand Theft Auto VI» منتشر شد که انتشار آن در سال 2025 را نشان می‌دهد