دماسنج، دوربین‌سنج، نوار قلب و گوشی پزشکی همگی در یک گجت


شرکت ویتینگز(Withings) از دستگاه جدید 25 دلاری خود به نام BeamO در نمایشگاه CES رونمایی کرد که دستگاه ناظر سلامتی و همه کاره است.

به گزارش ایسنا، شرکت Withings هر ساله در نمایشگاه CES توجه زیادی را در فضای فناوری سلامت به خود جلب می‌کند. امسال نیز در نمایشگاه CES 2024 دستگاهی به نام BeamO را به نمایش می‌گذارد که یک ابزار تشخیص همه کاره است.

به نقل از انگجت، این دستگاه 250 دلاری بدن را بدون تماس می‌گیرد و به شما می‌گوید که تب دارید یا نه. همچنین میزان خون شما را اندازه‌گیری می‌کند، نوار قلب می‌گیرد و حتی به عنوان گوشی پزشکی دیجیتال عمل می‌کند.

کافی است BeamO را به قفسه سینه خود بچسبانید تا به صداهایی که قفسه سینه‌تان تولید می‌کند، گوش دهد یا اطلاعات خود را برای تجزیه و تحلیل بیشتر برای پزشک شما ارسال کند.

در حالی که فناوری‌های پزشکی سنگین هستند، این دستگاهی که به شکل یک آبنبات است، کوچک و بسیار سبک است. ویژگی‌های آن را با دکمه‌هایی که آن را کنترل می‌کنید، مرور کنید و همچنین می‌توانید حالت‌های نوار قلب، سنجش دمای خون، گوشی‌های روی روی شکی و حسگر بین‌پزشکی را انتخاب کنید.

با وجود اینکه این دستگاه یک صفحه نمایش مستقل دارد، اما باید از یک برنامه همراه موسوم به Health Mate استفاده کرد تا شما را در استفاده از گوشی پزشکی راهنمایی کند، زیرا این راهنمایی را در حالی که این دستگاه را روی سینه خود نگه داشته اید، ارائه می دهد. است.

نباید نگران عمر باتری بود، چرا که شرکت سازنده BeamO می‌گوید تنها با یک بار شارژ تا چند ماه کار می‌کند.

بخوان  ویژن پرو اپل می تواند لحظه اپل پنسیل خود را داشته باشد

دماسنج، دوربین‌سنج، نوار قلب و گوشی پزشکی همگی در یک گجت

شرکت Withings میگوید، این دستگاه می‌تواند تاثیر بسزا در فضای پزشکی از راه دور داشته باشد. به هر حال، این نوع آزمایش‌های اولیه، آزمایش‌هایی هستند که در بیشتر مواقعی که به پزشک مراجعه می‌کنند، می‌توانند انجام دهند، اما آنلاین و از راه دور آن‌ها آسان نیست.

این شرکت می‌گوید، BeamO قادر به تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی (شایع‌ترین نوع آریتمی قلبی) نیز هست، اما در تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است.

در حال حاضر در برنامه Health Mate پزشک هشتم کاربر می‌تواند مصرف داروی خود را دریافت کند و علائم خود را ثبت کند. سپس می‌توان این داده‌ها را به هر کسی که می‌خواهید، به اشتراک بگذارید و حتی صدای زنده قلب خود را با استفاده از ویژگی گوشی پزشکی به پزشک خود ارسال کنید.

زمانی که این دستگاه موفق می‌شود، تصمیم‌گیری‌های متعدد خود جالب خواهد بود که آیا مورد استقبال متخصصان سلامت قرار می‌گیرد یا نه.

برنامه همراه Health Mate، راهی آسان برای مشاهده همه اینها به کاربران ارائه می دهد. فقط باید دید که آیا به پزشکان کمک می‌کند تا آنها هم همین احساس را داشته باشند؟

به گفته مسؤولان شرکت سازنده، این دستگاه در ماه ژوئن عرضه می‌شود.

انتهای پیام



منبع