قاب عکسی که موسیقی می‌کند


اگر بلندگویی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

به گزارش ایسنا، تلویزیون قاب عکس (The Frame) سامسونگ در سال‌های اخیر موفقیت بزرگی کسب کرده است، زیرا به گونه‌ای با فضای خانه ادغام می‌شود که از نظر زیبایی‌شناختی بسیار دلپذیر از مستطیل‌های مشکی بیحرکتی است که ظاهر تلویزیون‌های معمولی را شکل می‌دهند.

به نقل از ورج، قاب این تلویزیون‌ها را می‌توان تنظیم کرد و برای نمونه‌های چوبی شیک در دسترس است، صفحه‌نمایش آنها مات بوده و دارای مجموعه‌ای از آثار هنری مشهور هستند که در حالتی که از تلویزیون استفاده می‌کنند نمی‌توانند بر روی صفحه نمایش ظاهر شوند و چگونه به آن بپردازند. نظر می‌رسند که یک تابلوی هنری روی دیوار نصب شده یا روی پایه قرار گرفته است. تلویزیون برای افرادی که نمی‌خواهند تلویزیون آنها مانند یک قطعه فناورانه به نظر برسد، مناسب است.

اکنون در سال ۲۰۲۴، سامسونگ در حال گسترش برند The Frame خود با یک محصول جدید به نام «قاب موسیقی»(Music Frame) است. این یک نسخه از تلویزیون، بلکه یک موسیقی بلندگوی است. یک نسخه چاپی در جلو قاب وجود دارد. سامسونگ می‌گوید زمانی که سفارش‌ها می‌شوند، قابلیت سفارشی‌سازی تصویر روی قاب وجود خواهد داشت.

قاب عکسی که موسیقی می‌کند

در بیانیه مطبوعاتی سامسونگ آمده است: این بلندگوی قابل تنظیم با امکان استارت به عنوان یک قاب عکس مدرن است که می‌تواند اثر هنری یا عکسی را به نمایش بگذارد که به یکپارچه با محیط اطراف خود همخوانی دارد. این محصول دارای ووفرهای داخلی همراه با پردازش هوشمند صوتی برای ایجاد یک تجربه صوتی برتر است. این بلندگو با استفاده از فناوری Q-Symphony، زمانی که به تلویزیون‌ها و ساندبارهای ۲۰۲۴ متصل می‌شود، صدایی فراگیر ارائه می‌دهد یا می‌تواند به عنوان یک بلندگوی بی‌سیم مستقل عمل کند.

بخوان  معرفی 5 بهترین هدست واقعیت مجازی و عینک واقعیت افزوده در CES 2024

این شرکت هنوز اطلاعاتی را در مورد قیمت آن به اشتراک نگذاشته است اما انتظار می رود که این بلندگوی جدید سامسونگ در کنار سایر نمایشگرها و تلویزیون های خانگی جدید عرضه شود.

انتهای پیام



منبع