راهنمای خرید شارژر لپ تاپ و نکات مهمی که هنگام خرید شارژر باید به آنها توجه کرد! آداک شاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

در صورتی که از خروجی منفی و مثبت شارژر خود اطلاع ندارید باید بدانید قسمت داخلی شارژر یا اصطلاحا مغزی خروجی مثبت و قسمت خارجی آن خروجی منفی است. شارژر لپ تاپ باید محکم در جک DC قرار گیرد بدون این که مجبور باشید کابل را تکان دهید. اگر کابل شارژر شل به نظر می رسد، آن را با استفاده از نوار برقی در جای خود نگه دارید. به این ترتیب باتری لپ تاپ می تواند برق را از شارژر دریافت کند. آداپتور لپ تاپ خرید ضروری به حساب می‌آید و باید در هنگام خرید به اصل بودن شارژر توجه کنید.

راهنمای خرید شارژر لپ تاپ و نکات مهمی که هنگام خرید شارژر باید به آنها توجه کرد! آداک شاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی در برخی از لپ‌تاپ‌ها استفاده از آداپتورهای شارژر نامناسب منجر به افت بازده دستگاه و سرعت عملکرد اجزای سخت افزاری و سیستمی آن می‌شود. میزان افت سرعت عملکرد لپ‌تاپ شما در این شرایط بسته به مدل لپ‌تاپ، آداپتور شارژر استفاده شده و …. همچنین این افت عملکرد می‌تواند به دلیل استفاده از کابل‌های مبدل نامناسب نیز ایجاد شود.

نمایندگی لنوو در ایران

تبلت Tab M9 با تراشه جدید و نمایشگر بزرگ‌تر، جایگزین M8 محبوب خواهد شد. با این وجود باید توجه کرد که Tab M9 به دلیل قیمت پایین، از برخی ویژگی‌های مهم تبلت‌ها بهره نبرده و بیشتری برای کاربردهای ساده طراحی شده است. سری پرچمداران MI که قیمت و کیفیت بالا و مشخصات منحصر به فردی را داراست. اما باز هم قیمتی مناسب‌تر در مقایسه با گوشی‌های هوشمند هم رده دارند و از آن جمله می‌توان به MI Note10 که بالاترین رده گوشی‌های هوشمند شیائومی در سال 2020 بود، اشاره کرد. و پس از آن پیشرفتی دیگر با عنوان MI 11 که به تازگی معرفی شده نیز به دور از نگاه‌ها باقی نخواهد ماند.

بخوان  ترسناکترین همکاریهای تکنولوژی با شیطان 1 بیتی

– نکات مهم در تست شارژر

در پی این روند، معاون گروه شیائومی، در سال گذشته اظهار داشته که در سال آینده هر کشور یک فروشگاه Mi خواهد داشت تا هر یک از طرفداران در نزدیکی خود یک خانه شیائومی داشته باشند. در این میان، یک هاب کامل تشکیل‌شده از مجموعه‌ای متنوع از پورت‌ها نیز ویژگی مهم دیگر گجت جدید لنوو به شمار می‌رود. این هاب از یک ورودی 135 واتی USB-C بهره برده و از یک پورت USB-C با توان 65 وات برای شارژ لپ تاپ استفاده می‌کند.

  • حفظ اتصالات Wi-Fi و بلوتوث نیز انرژی باتری را مصرف می‌کند، البته مقدار بسیار کمی.
  • تو هر کدوم از بخش های این مرکز، کارشناس هایی فعالیت می کنن که از سالها تجربه در حوزه ی کاری خودشون برخوردارهستن و می تونن خدمات تخصصی رو به شما عزیزان ارائه بدن.
  • تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ از جمله مواردی است که کاربران ممکن است با آن روبرو شوند.
  • لپ تاپ استوک HP ZBook 17 G5 یکی از لپ تاپ استوک های قدرتمند برند HP می باشد.

این محصول به خوبی پاسخگوی نیازهای خانگی و اداری شما عزیزان می باشد . لپ تاپ های صنعتی در محیط های معمولی کارایی بالاتری نسبت به سایر لپ تاپ ها دارند. گارانتی ، شامل تمام قطعات (بجز باطری و شارژر که دارای گارانتی تعویض هستند ) ، میشود. مشتریان گرامی میتوانند با پرداخت ده درصد از فاکتور، گارانتی یک ساله را انتخاب سری شارژر لپ تاپ نمایند . بدیهی است که صدمات ناشی از ضربه و آب خوردگی و مخدوش شدن برچسب گارانتی باعث ابطال گارانتی میشود.

بخوان  9 نکته برای هوش مصنوعی موفقیت