ربات ChatGPT مدیر عامل یک شرکت هندی شد!

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، یک شرکت روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال در ایالات متحده کارآموز جدید را در تیم خود استفاده کرد. این دو نفر به نام آیکو(Aiko) و آیدن(Aiden) افراد واقعی نبودند، بلکه آنها مخلوقات هوش مصنوعی و در واقع اولین کارآموزان هوش مصنوعی در جهان بودند.

شرکت CS India اولین و تنها سازمانی است که این تصمیم پیشگامانه را برای انتصاب یک ربات هوش مصنوعی به عنوان مدیر عامل در دنیای واقعی می‌کند. پیش از این تنها در یک مجموعه درام علمی-تخیلی آمریکایی موسیقی به «Raised By Wolves» دیده شده بود که یک شهرک توسط یک ابرایانه هوش مصنوعی به نام «The Trust» اداره می‌شد.

درست خواندن این ربات مصنوعی که از زمان راه‌اندازی بیش از دو ماه خود، صدر اخبار را در اختیار گرفته است، اکنون در راس یک شرکت قرار دارد.

انتهای پیام



منبع ChatGPT یک شریک حیاتی در ماموریت این شرکت خواهد بود

ربات گفتگوگر هوش مصنوعی ChatGPT که به دست شرکت OpenAI توسعه یافته، به دلیل داشتن قدرت پاسخ به همه چیز، موضوعات پیچیده، سرودن شعر، نوشتن داستان، کدنویسی، ایجاد ایده از ابتدا و با موفقیت گذراندن آزمون پزشکی ایالات متحده آمریکا مشهور است. و در واقع یک انقلاب را در عرصه دیجیتالی دیجیتال زده است که نوید می‌دهد که زندگی ما هرگز مثل قبل از پیدایش آن نمی‌شود.

اکنون یک شرکت هندی تصمیم این کار را به مرحله‌ای جدید برد. شرکت Chhatra Sansad یا CS India، شرکتی است که به توانمندسازی جوانان هند از طریق توسعه و رهبری اختصاص دارد و به تصمیمات جدید تصمیم می گیرد که ChatGPT را به عنوان مدیر عامل خود منصوب کند.

بخوان  خلبان هواپیماها در آینده هوش مصنوعی خواهد بود

کونال شارما، بنیانگذار CS India می‌گوید، ChatGPT بر روی عملیات روزانه این شرکت نظارت خواهد کرد و باعث رشد و گسترش آن خواهد شد.

برای اولین بار در جهان، ربات گفتگوگر ChatGPT هدایت یک شرکت را بر کنترل گرفت. شرکت CS India این ربات را به عنوان مدیر عامل برای نظارت و مشاورت بر رشد خود منصوب کرد.

وی افزود: نظارت ChatGPT بر عملیات روزانه CS India و هدایت رشد و گسترش سازمان خواهد بود. ChatGPT از مهارت‌های پردازش زبان پیشرفته خود برای تجزیه و تحلیل و تحلیل فرآیندهای بازار، شناسایی فرصت‌های تأثیر جدید و توسعه استراتژی‌هایی برای ارتقای رهبری و توسعه جوانان در هند استفاده خواهد شد.

وی گفت: ChatGPT کاندیدایی عالی برای رهبری سازمان ما در این مقام مسئول است، زیرا قابلیت‌های پردازش زبان پیشرفته و تجزیه و تحلیل و تحلیل حجم وسیعی از داده‌ها، آن را برای هدایت جستجوهای ما برای توانمندسازی جوانان هند از طریق رهبری و توسعه مناسب می‌سازد.

البته ChatGPT بدون مشکل نیست و مانند انسان‌ها می‌تواند اشتباه کند. با این حال، این حرکت یک جهش بزرگ در زمینه هوش مصنوعی و منادی آن است که دنیا با ChatGPT و نمونه‌های مشابه آن چگونه خواهد بود.

به گفته شارما، دیرینه‌ای که این شرکت برای ارائه ابزارها و منابع مناسب برای جوانان برای تبدیل شدن به رهبران رهبران دارد، ChatGPT را به یک شریک حیاتی در این ماموریت تبدیل می‌کند.