رونمایی از خودروی دور درجای هیوندای



شرکت خودروسازی هیوندای از فناوری جدید خود موسوم به e-Corner در خودرویی به نام موبیون(Mobion) رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، اگر تا به حال برای پارک کردن خودروی خود در محل تنگ به مشکل برخورده یا آرزو کرده‌اید که می‌توانید بدون دور زدن دو یا چند فرمان، دور بزنید، باید آخرین نوآوری هیوندای را ببینید.

این شرکت یک سیستم انقلابی ابداع کرده است که به خودرو اجازه می‌دهد در هر جهت دلخواه، حتی به طرفین حرکت کند.

سیستم چرخ e-Corner

خودروی موبیون نمونه اولیه خودرویی است که از سیستم چرخش e-Corner استفاده می‌کند. این فناوری انقلابی یک موتور الکتریکی، ترمز، فرمان و عملکردهای تعلیق را در هر یک از چهار چرخ ادغام می‌کند.

سیستم e-Corner به چرخ‌ها اجازه می‌دهد تا به طور مستقل تا ۹۰ درجه بچرخند و به خودرو قدرت مانور و چابکی بی‌سابقه‌ای می‌دهد.

موبیون بر پایه خودروی Ioniq ۵ که یک هاچ‌بک از هیوندای محبوب است، ساخته شده است، اما بر خلاف خودروی Ioniq ۵ می‌تواند شگفت‌انگیز مانند چرخش درجا و حرکت به سمتی که به صورت گسترده انجام شود.

این خودرو همچنین می‌تواند ارتفاع و سیستم تعلیق خود را با توجه به شرایط جاده تنظیم کند و ثبات و راحتی خود را افزایش دهد.

موبیون در نمایشگاه CES ۲۰۲۴ امسال رونمایی شد، جایی که با چابکی و تطبیقی ​​خود، شرکت‌کنندگان را تحت تأثیر قرار داد.

اِیهوودرو منهتوناد دردهای باری بتهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه همچنین می‌توان سایر خودروها و کاربران در جاده را از تصمیمات خود آگاه کرد.

توسعه و توسعه در طول سالیان

سیستم e-Corner برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از یک طرح مفهومی در حرکت شهری آینده‌نگرانه معرفی شد، اما امسال هیوندای با نصب آن بر روی یک خودروی سواری واقعی و نمایش آن در یک مسیر واقعی، این فناوری را در بالاترین سطح قرار داد. رساندن.

بخوان  Opera GX یک تخم مرغ عید پاک کریسمس را برای شما در نظر گرفته است - در کنار ساخت ویدیوهای واضح تر

بازدیدکنندگان از نمایشگاه C خودروند شاهد عملکرد چشمگیر موبیون باشند، جایی که این مهارت‌ها و ترندهای خود را به نمایش بگذارند.

چنین خودروی بدیعی به یک راه ارتباطی ویژه نیز نیاز دارد. برای اطمینان از ایمنی و راحتی کاربران موبیون و سایر جاده ها، هیوندای سیستم پیش بینی زمینی ایجاد کرده است که جهت حرکت مورد نظر خودرو را بر روی سطح جاده نشان می دهد. این سیستم همچنین از یک آرایه نوری ۳۶۰ درجه برای هشدار به ابران پیاده و سایر وسایل نقلیه از حضور و استفاده از خودرو می‌کند.

به ‌علاوه، این سیستم می‌تواند برای پیاده‌روی که توسط سخت‌افزار خودکار شناسایی می‌شود، یک خط عابر پیاده در جاده ایجاد و محیطی امن‌تر و هوشمندتر برای همه ایجاد کند.

موبیون فقط یک خودرو نیست، بلکه یک حرکت سکویی است که امکانات و تجربیات را به روی رانندگان و مسافران باز می‌کند.

هیوندای امیدوار است که موبیون الهام آینده حمل و نقل باشد و سرگرمی باشد و لذت ببرید برای جهان به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام



منبع