رونمایی از خودروی پرنده «منصوری»


شرکت آلمانی «منصوری»(Mansory) که متخصص تیونینگ خودروهای سوپراسپورت است به چند تصویر مفهومی از یک خودروی پرنده لوکس به نام «ایمپاور»(Empower) منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا، شرکت منصوری که متخصص تیونینگ و سفارشی سازی خودروهای سوپراسپرت است، مجموعه ای از تصاویر مفهومی هیجان انگیز را برای یک ابرخودروی متعلق به آینده منتشر کرده است. مفهومی که ایمپاور(Empower) نامیده می‌شود و زرق و برق‌هایی دارد که شرکت منصوری به خاطر آن مشهور است.

چشم انداز یک آینده فانتزی

به نقل از آی‌ای، منصوری یک شرکت تیونینگ خودرو است که در آلمان مستقر است. این شرکت در خودروهای لوکس، خودروهای سوپراسپرت، شاسی بلندهای لوکس و دوچرخه‌های سفارشی تخصصی دارد.

شرکت منصوری در سال ۱۹۸۹ توسط تیونر ایرانی «کوروش منصوری» تاسیس شد. در ابتدا کارگاه او در مونیخ بر روی تیونینگ برندهای بریتانیایی مانند رولز رویس و برندهای ایتالیایی مانند فراری از شهر بود، اما بعد از مدل‌های خودروسازهای لوکس گسترش یافت.

خودروی مفهومی Empower در واقع نسخه یونینگ یکی از خودروهای مک لارن است که سعی کنید این ایده را از یک ابرخودروی پرنده به ما بدهید.

رونمایی از خودروی پرنده «منصوری»

چرخ‌های Empower در حالت پرواز به داخل جمع می‌شوند. این یک خودروی مفهومی است که آینده‌ای دور را می‌دهد، اما یک طراحی بسیار چشمگیر و شیک است.

در پست اینستاگرام منصوری آمده است: این خودرو در آینده چگونه خواهد بود؟ از چه نیرو خواهد گرفت و چگونه حرکت خواهد کرد؟ چه چیزی از اساس در آن جدید خواهد بود؟ در حال حاضر هیچکس نمی‌تواند به طور قطع بگوید، اما یک چیز از قبل است، این که همیشه قطع‌کننده‌ها به تیونینگ سفارشی آن‌ها از یک شرکت خودرویی که وجود دارد خواهد داشت.

بخوان  زمانی که یک استاد هوش مصنوعی یکی از سخت‌ترین بازی‌های فیزیکی جهان را در تنها شش ساعت تماشا کردم، فکم به زمین خورد.

در حالی که به نظر می‌رسد از ناشران مجلات خودرو تا حدودی از نیت منصوری برای مصرف انرژی برای طراحی «ایمپاور» ساخته شده، خلاقیت و بینش این شرکت قابل اجراست. هر چه بعید است که این مفهوم هرگز تبدیل شود، اما زیبا به نظر می‌رسد.

می‌توانیم امیدوار باشیم که طراحان خودروهای پرنده در آینده از این طراحی منصوری الهام بخرند. البته به شرطی که محصول نهایی با خیال راحت پرواز کند.

انتهای پیام



منبع