سایت تصویر رایگان برتر، نکاتی را برای عکاسان اضافه می کند

عکس استوک پلتفرم Dreamstime یک طرح جدید قیمت گذاری فریمیوم و روشی جدید برای عکاسان راه اندازی کرده است تا از مشارکت خود در سایت درآمد بیشتری کسب کنند.

Serban Enache، مدیر عامل Dreamstime گفت که درک این موضوع که عکس‌های استوک با کیفیت بالا برای کسب‌وکارهایی که به دنبال راه‌هایی برای اضافه کردن تصاویر به دارایی‌های خود بدون هزینه اضافی هستند، حیاتی است.

به گفته این شرکت، «آژانس یک مکانیزم دانلود-پاداش اضافه کرد که به طراحان اجازه می‌دهد تصاویر طنین‌دار را به صورت رایگان تهیه کنند و به صورت اختیاری از مشارکت‌کنندگان حمایت مالی کنند و آنها را تشویق به ایجاد محتوای برتر بیشتر کند».

«از آنجایی که تقاضای زیادی برای محتوای با کیفیت بالا وجود دارد که تا حد زیادی مقرون به صرفه یا رایگان باقی بماند، ویژگی‌های جدید Dreamstime دسترسی رایگان را تسهیل می‌کند و ابزار جایگزینی برای پاداش تلاش‌های خلاقانه ارائه می‌دهد. این تضمین می‌کند که ما به قول خود مبنی بر اینکه رایگان رایگان و برای همه باقی می‌ماند، عمل می‌کنیم.»



منبع

همچنین اکنون برای مشترکین آسان‌تر است که با پرداخت تفاوت قیمت به جای شروع اشتراک جدید، به برنامه‌های تجاری متعدد سایت، باز کردن قفل محتوای ممتاز، ارتقا دهند.

Dreamstime اکنون به کاربران امکان می دهد بدون پرداخت هزینه به کتابخانه عکس های رایگان خود دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر، یک اشتراک 4.99 دلاری / 4.42 پوندی، بارگیری نامحدود از کاتالوگ تصاویر بدون حق امتیاز را همراه با مجوز تجاری مادام العمر ارائه می دهد.

کاربران اکنون می توانند به مشارکت کنندگان در سایت نیز انعام دهند – این ویژگی در بسیاری از پلتفرم های محتوای تولید شده توسط کاربر یافت می شود. اینها اختیاری هستند، با میانگین 5 تا 10 دلار، اگرچه Dreamstime می گوید که کمک های مالی سفارشی می تواند بین یک دلار تا 1000 دلار باشد. همه راهنمایی‌ها مستقیماً به مشارکت‌کننده می‌رسند، بدون کارمزد کمیسیون.

بخوان  خانواده‌کُشی واکسن جدید سرطان مغز

شرکت – که همچنین ارائه می دهد ویدیوهای سهام رایگان، تصاویر و نمونه های صوتی – گفت که بسته رایگان پیشرفته به کاربران گزینه های بیشتری برای مجوز تصاویر دانلود شده از سایت می دهد.

در حال بازسازی برنامه محتوای رایگان خود، جایگزین Adobe Stock همچنین راه‌های بیشتری را برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا در سایت فعال کرده است و کاربران می‌توانند به عکاسانی که آثارشان را دانلود می‌کنند انعام دهند.

پس انداز پول، پول درآوردن