شمارش معکوس برای شروع کنسرت در موقعیت مرز صفر

یک شرکت مستقر در فلوریدا قصد دارد پروازهای صفر به صفر را در شرایط جاذبه را از سال جاری آغاز کند.

زیرو گراویتی، یک شرکت سرگرمی و گردشگری فضای خصوصی است که در سال ۱۹۹۳ در «پارک اکتشاف» (Exploration Park) فلوریدا مستقر است. این شرکت در سال ۲۰۰۴، پروازهای ریزگرانشی را با هواپیمای «بوئینگ ۷۲۷-۲۰۰» اصلاح‌شده خود به «جی‌فورس وان» (G-Force One) ارائه و میزبان هزاران نفر از «مارتا استوارت» (مارتا استوارت) نویسنده و مجری آمریکایی گرفته تا «استیون هاوکینگ»(Stephen Hawking) فیزیکدان و کیهان شناس فقید انگلیسی و «باز آلدرین»(Buzz Aldrin) فضای آمریکایی بوده است.

ملون و بقیه گروه زیرو گراویتی با چند هنرمند متفاوت تماس مستقیم دارند تا آنها را بسنجند و در نهایت دریافتند آن قدر پاسخ مثبت وجود دارد که به می‌رسد اگر ایده خود را عملی نکند، می‌تواند بدی کند. ملون ادامه داد: از دیدگاه هنرمندان، این راه برای آنهاست تا مرزهای کاری اجراهای زنده را جابه‌جا کنند. نمایش دیوانه‌کننده نور روی صحنه فقط تکرار می‌شود اما این تنها یک تجربه موسیقی زنده است که میزبانی می‌کند، بلکه یک تجربه فراموش‌نشدنی نیز خواهد بود.

ملون اظهار کرد: ما به مهمانان یا افراد، لباس پرواز شرکت زیرو گراویتی را ارائه می‌دهیم و می‌توان لباس را نگه داشت. این ایده بسیار جالبی است زیرا آنها لباسی شبیه به افراد مشهور مانند «ایلان ماسک» (Elon Musk)، «جیمز کامرون» (جیمز کامرون) یا «کیت آپتون» (کیت آپتون) خواهند داشت که در ۱۹ سال گذشته با ما پرواز کرده‌اند. . ما هزینه‌ها را درست مانند پروازهای عمومی می‌کنند که به قیمت ۷۰ دلار به اضافه مالیات می‌فروشیم، در نظر می‌گیریم.

بخوان  آرتمیس ۱ برای کشف آب ۲۹ آگوست به ماه پرتاب می‌شود

وی افزود: ما هنوز تاریخ تایید شده‌ای نداریم اما انتظار داریم که سه کنسرت جاذبه صفر را در سال جاری برگزار کنیم. هدف ما این است که کنسرت‌ها را تا حد امکان برای هنرمندان قابل قبولی برگزار کنند. ما به آنها اجازه می‌دهیم تا زمان و مکان مناسبی را انتخاب کنند. اگر کسی می‌خواهد کنسرتی را از لس‌آنجلس یا لنگ بیچ بیرون بیاورد، همینطور خواهد شد. از آنجایی که ما در سراسر کشور پرواز می‌کنیم، تا زمانی که یک باند 800 فوتی برای ما فراهم کنیم، می‌توانیم هر و مکانی را که هنرمند انتخاب کنیم، در نظر بگیریم.

«گرگ ملون» (گرگ ملون)، مدیر بازاریابی و فروش شرکت زیرو گراویتی در مصاحبه با اسپیس گفت: همه این ماجراها به عنوان یک مکالمه غیرمنتظره آغاز شد که با اعضای شرکت انجام شد. ما در نهایت به این ایده رسیدیم که اگر جی-فورس وان را به یک سالن کنسرت تبدیل کنیم، چه می‌شود. پس از این که ایده خود را به مدت دو هفته بررسی کنیم، به نظر می رسد که نتیجه خواهد داد.

شمارش معکوس برای شروع کنسرت در موقعیت مرز صفر

هواپیمای جی-فورس وان

برای انجام دادن مانورهای هوازی، سیستم هیدرولیک بازسازی شده جی-فورس وان، امکان ایجاد فشار هیدرولیکی پایدار را تا اندازه‌ای که مورد تایید «اداره هوانوردی فدرال آمریکا» (FAA) باشد می‌تواند باشد. فضای داخلی با صندلی‌هایی ساخته می‌شود که در عقب هواپیما قرار می‌گیرند، مکان‌های مکانی را می‌کند که به بخش‌هایی تقسیم می‌شوند و برای راحتی و ایمنی، از تا سقف در می‌گیرند.

اکنون «زیرو گراویتی» با گزارش‌هایی مبنی بر اجرای یک مجموعه کنسرت برنامه‌ریزی شده، مکان‌های اجرا را به ارتفاعات بالا می‌برد. از آنجایی که زیرو گراویتی می‌خواهد تعداد بیشتری از این کنسرت‌های محدود به فرد باشد، می‌خواهد اجراهایی را که در گرانش صفر امکان پذیر است، گسترش دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپیس، شرکت گردشگری فضایی «زیرو گراویتی» (Zero-G)، تصمیم خود را برای آغاز کنسرت‌های خصوصی در هواپیمای اینترنتی این شرکت اعلام کرد.

زیرو گراویتی پیشتر یک پرواز با جاذبه صفر انجام داده است. اولین اجراهای مورد نظر این شرکت روی دی‌جی‌ها و هنرمندان حوزه رپ و پاپ هستند اما زیرو گراویتی قصد دارند در آینده از گروه‌های نوازنده ساز نیز حمایت کنند.

زیرو گراویتی در حال حاضر تنها فرصت تجاری سیاره ما برای علاقه مندان است تا مکان بی‌وزنی بدون پرتاب واقعی را با هزینه‌های معقول تجربه کنند. پروازها حدود صد دقیقه طول می‌کشند و از پانزده ساخته می‌شوند که هر کدام از آن‌ها را به مدت ۳۰ سال شبیه‌سازی می‌کنند.

انتهای پیام



منبع

وی افزود: این کار به مخاطبان امکان می‌دهد تا نه تنها تجربه‌های بی‌نظیر را از گوش دادن به یکی از هنرمندان مورد علاقه خود داشته باشند، بلکه این کار را در حالی انجام می‌دهند که در جاذبه صفر شناور هستند، با آن هنرمند تنها چند متر فاصله دارند. و در محیطی صمی‌تر قرار گرفته‌اند.

مسافران در طول کنسرت و در حالی که هواپیما در حال حاضر است، یک مجموعه زمان‌بندی‌شده از سه یا چهار آهنگ را می‌شنوند.