ضربان قلب افراد را از زمان شکل می‌دهد

این مطالعه در مجله «Psychophysiology» منتشر شده است.

برای مثال، در مطالعه‌هایی که سال‌های گذشته انجام شده، اندرسون و همکاران دریافت می‌کنند که به نظر می‌رسد که قطارهای شبیه‌سازی‌شده مجازی شلوغ‌تر هستند، سفرهای با قطارهای مجازی برای بیش‌تر طول می‌کشد.

برای روشن کردن نحوه‌ی تجربه‌ی این مطالعه‌ی زمان‌های جدید، بر روی نوسانات طبیعی ضربان قلب، به دنبال کشف ارتباط میان درک زمان و ریتم‌های بدنی بود. در حالی که آهنگ کلی قلب ثابت به نظر می رسد، هر ضربان قلب واحد می تواند کوتاه تر یا طولانی تر باشد.

انتهای پیام



منبع

اندرسون می‌گوید که بسیاری از مطالعات قبلی بر روی درک فواصل زمانی که نسبتاً طولانی‌تر می‌شوند، و بنابراین بیشتر میزان تخمین زمان توسط افراد را نشان می‌دهند تا چگونه تجربه زمان را در لحظه توسط آنها نشان دهند.

درک نادرست از گذر زمان ممکن است اتفاق بدی به نظر برسد و گاهی اوقات هم همینطور است. اما در حالی که با دادن زمان می‌تواند منجر به ایجاد درد شود، می‌تواند برای انواع تغییراتی که در این مطالعه شناسایی شده‌اند، تطبیقی ​​داشته باشد.

آنها از نوار قلب (ECG) برای نظارت بر فعالیت های قلب با نمایش نمایش ها استفاده می کنند و آن را به رایانه های متصل می کنند که صدای کوتاهی را با ضربان قلب ایجاد می کند، پخش می کند.

به گفته‌ی نتایج، نتایج نشان می‌دهد که تغییرات زمانی در ما از گذر زمان در محل رخ‌داد می‌دهند. افراد مورد آزمایش صدای ضربان‌ها را بلندتر گزارش کردند و صداهای کوتاه‌تر به ضربان قلب‌های بیشتر داده شد.

بخوان  اپل می‌گوید ویژگی‌های هوش مصنوعی «آخر امسال» به آیفون شما می‌آیند – در اینجا انتظار می‌رود

اندرسون می گوید: ضربان قلب ریتمی است که مغز ما از آن استفاده می کند تا حس گذر زمان را القا کند و این یک خط خطی نیست، بلکه همیشه در حال کم و زیاد است.

اندرسون می‌گوید: زمان بُعدی از کیهان و پایه اصلی برای تجربه ما از خود است. تحقیقات ما نشان می‌دهد که تجربه لحظه به لحظه زمان با طول ضربان قلب هماهنگ شده و با آن تغییر می‌کند.

دانشجوی 45 دانشجوی مقطع کارشناسی از دانشگاه کورنل را برای شرکت در این مطالعه انتخاب کردند که همگی بین 21 سال گذشته و سابقه بیماری قلبی نداشتند.

مطالعه‌های جدید نشان می‌دهد که ضربان قلب بر افراد از گذر زمان تأثیر می‌گذارد.

اگر این تغییرات در زمان ممکن است تحریف شود، اما از نظر فنی همه‌ی آنها در ذهن شما اتفاق نمی‌افتد. یک مطالعه جدید، برخی از آنها از قلب شما نشات می‌گیرند.

تحقیقات نشان می‌دهد که ضربان قلب را می‌توان درک کرد که از محرک‌های خارجی تأثیر بگذارد و مدت‌هاست که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر کمک به قلب در حفظ زمان وجود داشته باشد.

به گزارش ايسنا و به نقل از ساينس آلرت، در حال حاضر در حال حاضر مغز شما را به صورت ناخودآگاه گذر زمان را می‌کند و به شما اجازه می‌دهد بهتر است این خبر را مطالعه کنید.

برخی از مغزها را می‌افزایند که به نظر می‌رسد قلب را به کمک می‌کند تا با منابع محدود به صورت کارآمدتری کار کند و بر روی تجربه گذر زمان در کوچک‌ترین آسیب‌ها تأثیرگذار باشد.

بخوان  آیا به ویندوز روی رایانه شخصی قدیمی نیاز دارید؟ Tiny10 جدید وارد شد (کامل با امنیت شدیدتر)

این تغییرات در درک زمان طبیعی است. در تحقیقات قبلی نیز منشا ما را از مان مورد بررسی گرفته بود و مشخص شد که افکار و احساسات می توانند حس ما را از تحریف کنند و باعث شوند که برخی از لحظات در حال آمدن یا کوتاه شدن به نظر برسند.

آدام کی اندرسون(Adam K. Anderson)، نویسنده ارشد و استاد روانشناسی دانشگاه کورنل، می‌گوید که ضربان قلب ما را از سرعت گذر زمان را تعیین می‌کند و این نقش اساسی قلب ما را در کمک به زمان نشان می‌دهد.

این فعالیت به طور خودکار اتفاق می‌افتد، اما نه به طور مداوم. درک مغز از زمان می‌تواند نوسان داشته باشد و گاهی اوقات به نظر می‌رسد که برخی از لحظات نسبت به لحظات دیگر می‌آیند یا به سرعت می‌گذرند.

هر صدا تنها ۸۰ تا ۱۸۰ میلی‌ثانیه دوام می‌آورد. و پس از شنیده شدن آن توسط یکی از داوطلبین، از آنها خواسته می‌شود گزارش دهند که آیا فکر می‌کنند این ضربان بیشتر از سایرین بوده است.