عرضه اهدافی که دارای قطعات گرافنی هستند



شرکت اورا گرافن (Ora Graphene) و مری الکترونیکس (Merry Electronics) به زودی درایورهای هدفون تولید بر گرافن را به بازار عرضه می‌کنند.

به گزارش ایسنا، سیستم اطلاعات منتشر شده توسط شرکت اورا گرافن، این محصولات اولین درایورهای مبتنی بر گرافن خواهند بود. این دو درایور 40 میلی‌متری و 50 میلی‌متری را می‌دهند که در سه ماه اول سال 2024 در شرکت‌های مصرف‌کننده خواهند بود.

شرکت اورا گرافن می‌گوید که قبلاً فناوری خود را در محصولات پرچمدار دو شرکت بزرگ الکترونیک مصرفی ادغام کرده است، دو شرکتی است که از فعالان اصلی و بزرگ در بازار هدف هستند. ارائه این محصولات جدید می‌توان فناوری فناوری شرکت اورا گرافن را تسریع کند.

به گفته شرکت اورا گرافن، درایورهای مبتنی بر گرافن به طور کلی کیفیت صدا را افزایش می‌دهند، اعوجاج را از بین برده و فشار بلندگو را سه تا چهار برابر بیشتر از محصولات فعلی می‌کنند.

شرکت اورا گرافن آنچه را که به‌عنوان «بزرگترین ورق‌های گرافنی مستقل جهان است و ویژگی‌های جدید این ماده جادویی برای استفاده تجاری چند منظوره را داراست» را تولید کرده است.

در حال حاضر در حال حاضر نشان داده شده است که غشاهای GrapheneQ به طور قابل توجهی قابل توجه است که کیفیت صدا را افزایش می دهد و مصرف انرژی را برای تولید لوازم الکترونیکی مصرفی جهانی کاهش می دهد. کاهش مصرف انرژی یکی از شرکت‌ها در سراسر جهان است که تأثیر مستقیم و سریع زیست محیطی خواهد داشت. اورا گرافن به سرعت خود را به‌عنوان یکی از جالب‌ترین استارت‌آپ‌های جدید مواد در صنعت برای دستیابی به این هدف نشان داده است.

بخوان  متا با راه اندازی پلتفرم جدید Imagine دروازه های فناوری هوش مصنوعی مولد خود را باز می کند

هدف تولیدکنندگان از تولید انواع مواد برای تولید محصول استفاده می‌شود که هر یک از آن‌ها در تولید صدا امضای خود را می‌توانند ایجاد کنند که ممکن است باعث تغییر در صدا شود. اما هدفون گرافنی شرکت اورا محیط را در زمینه ایجاد ارتباط صوتی می‌کند، این در چه معناست؟ به این معنی که صدای ایجاد شده توسط هدفون گرافنی واضح‌تر و با کیفیت‌تر بوده و غنا بوده و باید از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

انتهای پیام



منبع