عقد قرارداد با بیمارستان قلب جماران برای جراحی با امکانات دانش بنیان در مازندران

قابل ذکر است، ۷ فروردین ۱۴۰۲ استان مازندران به همراه رئیس، شبکه بهداشت و درمان، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره ) شهرستان نور و جمعی دیگر از بخش های مختلف بیمارستان و همچنین مرکز درمانی در حال ساخت تختخوابی شهرستان نور بازدید کردند. ؛ که در آن بازدید مهلت یک ماه جهت تامین دستگاه سی تی اسکن و کونولسکپی و سایر تجهیزات را نیز داشته اند.

سیدمحمود حسینی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در مورد تامین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی نور، اظهار کرد: از آنجایی که دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی نور آسیب دیده بود و با توجه به حجم بالای بیمارانی که به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، آسیب دیده بود. نیازمند این بود که دستگاه سی تی اسکن نوسازی شود.

وی افزود: طی هماهنگی‌هایی که با مدیر دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عمل آمد، انجام شد که طول مدت یک ماه دستگاه در بیمارستان امام خمینی نور مستقر کنند و تلفنی که با آنها ثابت شود، کارها در شرف انجام شود و این دستگاه منتقل شود. شد.

انتهای پیام



منبع

ایسنا/مازندران استان مازندران نوید اقدامی اثرگذار در منطقه بیمارستانی بیمارستان امام خمینی نور داد و گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده با مجموعه بیمارستان قلب جماران در حال امضای تفاهم نامه‌ای هستیم که این مرکز درمانی در بیمارستان نور از طریق امکانات دانش بنیان ویزیت بیماران و حتی عمل‌های انجام شده است. عمل را نیز انجام دهند.