فراخوان حمایت از طرحهای فناورانه در حوزه فناوریهای ارتباطی و ارتباطات در ارتباط است



معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی با ستاد مشترک توسعه فناوری‌های ارتباطی طی فراخوانی که تا ۱۵ بهمن ماه مورد بررسی قرار گرفت، اقدام به جذب طرح‌های فناورانه در این حوزه کرد.

به گزارش ایسنا، این فراخوان با یکی از دانشجویان مورد حمایت پژوهشگران، اساتید و متخصصان فعال در حوزه فناوری‌های ارتباطی و ارتباطات، از کلیدی‌ترین و آینده‌سازترین فناوری‌های قرن حاضر، اعلام شده است. توسعه فناوری در هر کدام از محورهای ذکر شده، نیازمند حمایت مادی و معنوی است. در همین راستا برنامه نوآفرین با هدف تعیین نقشه راه فناوران و اعطای حمایت‌های بلاعوض به بررسی و دانشگاهیان شکل گرفته است.

صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیر و ارتباطات هر کدام تا سقف 5 ریال برای حمایت مالی بلاعوض برای توسعه ایده‌های فناورانه ارائه می‌دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تکمیل پرسشنامه و ثبت ایده خود ابتدا در سایت نوآفرین عضو شوند و پس از ورود به صفحه فراخوان، با کلیک بر روی دکمه تکمیل پرسشنامه وارد صفحه پرسشنامه می شوند و اطلاعات مربوط به ایده فناورانه خود را درج کنند. طرح‌های ارسالی ارزیابی قرار گرفته و در صورت حضور اولیه، ارزیابی طرح‌های تخصصی با داوران و ستادهای مربوطه برگزار می‌شود.

شرح ۱: موضوعات صرفاً پژوهشی، از پایان نامه یا مقاله به تنهایی پذیرش نیست و باید یک کاربرد صنعتی با مشتری بالقوه یا به صورت کلی مسیر تجاری سازی محتمل برای ایده ارائه شده موجود باشد.

عنوان ۲: وجود نمونه آزمایشگاهی و یا اثبات عملکرد مفهوم ایده توسط فناور برای دریافت الزامی است.

بخوان  ویدئو / دسترسی به واکسن سرطان، احتمالا تا سال ۲۰۳۰

به منظور کمک به توسعه فناوری‌های نوظهور و بهره‌برداری از نتایج آن از تمامی ایده‌های حوزه فناوری‌های پذیرنده و ارتباطات بالا حوزه فناوری‌های نوظهور در نسل‌های ۵ و ۶ (لایه‌های هسته، انتقال و دسترسی)، اینترنت اشیاء، ارتباط پذیری و هوشمندسازی، توسعه روش های هوشمند در ارتباطات، ارتباطات و فناوری های ماهواره ای، مخابرات نوری و کوآنتومی و امنیت سایبری استقبال می‌شود.

این فراخوان در دو مرحله غربالگری (ارزیابی اولیه) و داوری کامل برگزار خواهد شد.

در صورت طرح طرح در جلسه ارزیابی و بر اساس نتیجه جلسه، میزان حمایت از طرح تعیین خواهد شد.

ثبت طرح به منزله پذیرش طرح و ورود به جلسه خواهد بود.

فرم‌های پروپوزال که از طریق پست الکترونیکی و سایر روش‌ها ارسال می‌شوند، مورد بررسی قرار نخواهند گرفت. همچنین آخرین مهلت برای تکمیل پرسشنامه، ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ است.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۸۴۸۶۶۶۴ و ۰۹۰۲۵۵۵۴۳۹ تماس بگیرید یا از طریق پست‌های الکترونیکی [email protected] و [email protected] ارتباط داشته باشید.

انتهای پیام



منبع