فریب هوش مصنوعی در تشخیص چهره با لباس‌های پر زرق و برق

انتهای پیام



منبع

مجموعه «مانیفستو» (مانیفست) که به عنوان بخشی از پروژه دکتری «راشل دیدرو» (Rachele Didero) است، یکی از بنیان‌گذاران این شرکت در «دانشگاه میلان» (UniMi) طراحی شده است، آسیب‌هایی که از الگوهایی برای کار می‌کنند. انسان‌ها عجیب و بر زرق و برق به نظر می‌رسند اما جزئیات و نشانه‌هایی را در مورد اینکه سیستم‌های هوش مصنوعی را می‌کنند، می‌کند تا کل بدن را به عنوان گورخر، سگ یا زرافه در نظر می‌گیرند، نه به عنوان یک انسان. این کار به سیستم‌های هوش مصنوعی اجازه نمی‌دهد تا با تحلیل و تحلیل چهره، به دنبال یافتن یک همتا برای آن باشند.

شما می‌توانید این ماشین‌ها را با پوشیدن ماسک فریب بدهید، اما خانه مد قادر، راه حل خلاقانه‌ای را ارائه می‌دهد که سیستم‌های مصنوعی را حتی با دیدن چهره‌هایی که کاملاً در معرض دید قرار می‌گیرد، فریب می‌دهد.

دیدرو این طرح‌ها را با استفاده از یک سیستم تشخیص اشیا موسوم به «یولو» (YOLO) تهیه کرده است. این سیستم بر شبکه عصبی می‌تواند اشیا را طبقه بندی کند. دیدرو هنگام آموزش با استفاده از پایگاه داده عکس‌ها، تشخیص چهره را آزمایش کرده است.

تعداد زیادی برای این وجود دارد که چرا افراد مایل موضوع توسط تشخیص تشخیص چهره واقعی ردیابی می شوند. بیشتر مردم این هستند که اکنون سیستم‌های دولت‌ها در سراسر جهان به‌دست‌آمده‌هایی هستند که می‌توانند آن‌ها را با استفاده از فیلم‌های دوربین‌های نظارتی شناسایی کنند و مشخصات آنها را بشناسند. حتی در موردی که دولت‌ها سوگند یاد کرده‌اند از تشخیص چهره برای چنین منظوری استفاده نخواهند کرد، این فناوری به اندازه‌های موجود در شرکت‌ها است که می‌توان از آن برای هدف قرار دادن مردم در تبلیغات استفاده کرد.

بخوان  ایلان ماسک می گوید Twitter API رایگان خواهد بود اما فقط برای ربات هایی که محتوای خوب تولید می کنند.

یک شرکت ایتالیایی، لباس‌هایی با طراحی شلوغ ارائه می‌دهد که می‌تواند در تشخیص افراد بدون ماسک فریب‌دهنده، مصنوعی را شناسایی کند.

فریب هوش مصنوعی در تشخیص چهره با لباس‌های پر زرق و برق

به گزارش ایسنا و به نقل از نیو اطلس، شرکت ایتالیایی «Capable» لباس‌های بافتنی‌های پنبه‌ای را ارائه کرده است که از نظر بصری گیج‌کننده و بسیار گرانقیمت هستند. این لباس‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که سیستم‌های تشخیص چهره هوش مصنوعی را فریب می‌دهند. به طوری که هر کس لباسی را بپوشد یک حیوان است، نه یک انسان، فکر می کند.