«قبر» مرورگر مهندس کره جنوبی در فضای مجازی منتشر شد


کره جنوبی که برخی از سریع ترین میانگین سرعت اینترنت جهان را دارد، به طرز عجیبی با اینترنت سابق مایکروسافت پیوند خورد.

کره جنوبی که برخی از سریعترین میانگین سرعت اینترنت جهان را دارد، به طرز عجیبی با اینترنت اکسپلورر مایکروسافت پیوند خورده است.

یک مهندس کره جنوبی که یک قبر برای اینترنت اکسپلورر ساخته بود – عکس‌های آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد – جمعه به خبرگزاری فرانسه گفت که مرورگر وب که اکنون از بین رفته زندگی او را بدبخت کرده است.

کره جنوبی که برخی از سریع ترین میانگین سرعت اینترنت جهان را دارد، به طرز عجیبی با اینترنت اکسپلورر مایکروسافت که اوایل این هفته پس از 27 سال توسط این شرکت بازنشسته شد، پیوند خورد.

به افتخار “مرگ” این مرورگر، یک سنگ قبر با نشان امضای “e” روی پشت بام یک کافه در شهر جنوبی گیونگجو کره جنوبی توسط مهندس کیونگ جونگ 38 ساله نصب شد.

در کتیبه سنگ قبر آمده است: «او ابزار خوبی برای دانلود مرورگرهای دیگر بود.

تصاویر سنگ قبر شوخی یونگ به سرعت در فضای مجازی پخش شد و کاربران سایت رسانه اجتماعی ردیت ده ها هزار بار به آن رأی مثبت دادند.

اینترنت اکسپلورر که زمانی در سطح جهانی مسلط بود، در سال های اخیر به دلیل کندی و اشکالاتش به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفت.

اما در کره جنوبی، تا حدود سال 2014 برای بانکداری و خرید آنلاین اجباری بود، زیرا تمام این فعالیت های آنلاین سایت ها را ملزم به استفاده از ActiveX – یک افزونه ایجاد شده توسط مایکروسافت می کرد.

گزارش های محلی می گویند که این مرورگر پیش فرض برای بسیاری از سایت های دولتی سئول تا همین اواخر باقی مانده بود.

بر اساس گزارشی که توسط Maeil Economic Daily منتشر شده، وب‌سایت‌های شرکت منابع آب کره و شرکت بزرگراه کره تنها حداقل تا 10 ژوئن در IE به درستی کار می‌کردند.

“رنج” برای اینترنت اکسپلورر

به عنوان یک مهندس نرم افزار و توسعه دهنده وب، یونگ به AFP گفت که دائماً در محل کار به دلیل مشکلات سازگاری مربوط به مرورگر که اکنون از بین رفته است، “رنج می خورد”.

او گفت: «در کره جنوبی، وقتی کار توسعه وب را انجام می‌دهید، همیشه انتظار این بود که به جای کروم، در اینترنت اکسپلورر خوب به نظر برسد.

وب سایت هایی که در مرورگرهای دیگر مانند سافاری یا کروم خوب به نظر می رسند، ممکن است در اینترنت اکسپلورر بسیار اشتباه به نظر برسند، که اغلب او را مجبور می کند ساعت های بیشتری را صرف کار برای اطمینان از سازگاری کند.

یونگ گفت که از بازنشستگی IE بسیار خوشحال است.

اما او همچنین گفت که واقعاً نسبت به نابودی مرورگر احساس نوستالژیک و احساساتی کرده است، زیرا او دوران اوج آن را به یاد می‌آورد – یکی از دلایلی که او برای نصب سنگ قبر الهام گرفت.

او به نقل از هایائو میازاکی، انیماتور ژاپنی گفت: «مردم اغلب از اینکه ماشین‌ها روح ندارند، راحت می‌شوند، اما ما به عنوان انسان در واقع قلب خود را به آنها می‌دهیم.» یونگ در توضیح احساسات خود نسبت به IE گفت.

او گفت که از پاسخ به قبر شوخی‌اش خرسند است و او و برادرش – که صاحب کافه است – قصد دارند این بنای تاریخی را برای مدت نامعلومی روی پشت بام در گیونگجو بگذارند.

او می‌گوید: «خنداندن دیگران بسیار هیجان‌انگیز است.


خیلی طولانی، اینترنت اکسپلورر. مرورگر امروز بازنشسته می شود


© 2022 AFP

نقل قول: RIP Internet Explorer: مرورگر مهندس کره جنوبی ‘grave’ ویروسی شد (2022، 17 ژوئن) در 3 اکتبر 2022 از

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

بخوان  حمله مرگبار زنبورهای عسل به مرد جوان + عکس