لوازم یدکی اچ سی کراس فروش لوازم و قطعات یدکی H30 cross گلد یدک

شرکت دانگ فنگ با همکاری شرکت PSA فرانسه خودروی اچ سی کراس را طراحی و به تولید انبوه رساندند . حاصل این همکاری در سال ۱۳۹۴ توسط ایرانخودرو وارد بازار ایران شد .خودروی اچ سی کراس در کنار امکانات رفاهی دارایی معایبی هم می باشد که در ادامه به آن می پردازیم . با توجه به ترکیب موتور و گیربکس Aisin، خودروی اچ سی کراس تبدیل به یک خودروی عالی با پتانسیل کامل شده است.

زمانی که خودروی شما آسیب دیده باشد به طور حتم دنبال قطعات یدکی اصل و باکیفیت خواهید بود .یدکی دادگرهمواره تلاش کرده تمام نیازهای دارندگان این خودرو را تا حداکثر امکان پوشش دهد و باکیفیت ترین و مناسب ترین قطعات این خودرو را لوازم یدکی اچ سی کراس عرضه نماید . این روز ها شرکت های خودروساز چینی سهم زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است .خودروی H30 CROSS شرکت DONG FENG در سال 2011 در چین تولید و در سال 1395 توسط ایرانخودرو وارد بازار ایران شد . این خودرو از امکانات و کیفیت خوبی برخوردار بوده که تا حد زیادی نیاز مصرف کنندگان را تامین میکند . شرکت لیفتراک سعید با اتکا به تجربه کافی و تخصص های لازم درخصوص شناسایی و تامین قطعات و لوازم یدکی اصلی لیفتراک های ژاپنی – کره ای – چینی – اروپایی و …

اچ سی کراس خودرویی هاچ بک شبیه به خودروی شاسی بلند است که در سال ۱۳۹۵ توسط ایران خودرو نمایندگی اچ سی کراس به ایران وارد شد و پس از مونتاژ در بازار توزیع و عرضه شد. جدا از مبحث لوازم یدکی بایستی گفت دانگ فنگ نوعی هاچ بک کراس چهار درب می‌باشد که از مجموعه محصولات روز دنيا با رعايت استانداردهایی همچون طراحی، ايمنی و تجهيزات رفاهی مناسب، انتخابی مناسب برای جوانان و خانواده‌ها است. ضمنا، همیشه به فروشگاهی که لوازم یدکی خودرو را از آن خریداری می‌کنید، توجه داشته باشید. ما در یدک مارکت تلاش می‌کنیم محصولاتی را به دست شما برسانیم که همگی توسط بهترین برندها ساخته شده‌اند و نیازی نیست که دیگر نگران این مساله باشید. مشاوران ما همیشه آماده هستند تا به شما برای خرید لوازم یدکی دانگ فنگ H30 کراس مشاوره بدهند.

بخوان  دنیای فناوری / 5 پیشنهاد برای تضمین آینده خود در جهان تکنولوژی 1 بیتی

در صورتی شما صاحب فروشگاه لوازم یدکی هستید و قصد خرید های عمده دارید، کافیست لیست سفارشات خود را به کارشناسان ما داده تا در اسرع وقت به شما قطعات را ارسال نماییم. فروشگاه یدکی دادگر با سابقه بالا در خصوص واردات لوازم خودروهای چینی در چند سال اخیر توانسطه است رضایت اکثر مشتریانی که نیاز به قطعات یدکی اچ سی کراس را دارند جلب کند . زیرا استفاده از لوازم تقلبی ممکن است آسیب جدی به خودروی شما وارد کند به طوریکه خودرو دیگر مانند روز اول کار نکند. برای اینکه قطعات یدکی اچ سی کراس اصلی را تهیه کنید، بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که لوازم اصل را به فروش می‌رسانند و یا اینکه اگر قصد خرید اینترنتی دارید بهتر است ابتدا از اصل بودن قطعات در فروشگاه‌های اینترنتی اطمینان حاصل کنید. گلد یدک در زمینه فروش انواع لوازم و قطعات یدکی خودرو اچ سی کراس فعالیت می کند و با کیفیت کار خود ثابت کرده است که شایستگی لازم برای توسعه کار خود را دارد. بازرگانی گلد یدک قصد دارد که با اعطای نمایندگی فروش در راستای توسعه محدوده کار و ارائه بیشتر لوازم یدکی خود قدم بردارد.

  • تسمه میل لنگ پیستون رینگ موتور سوپاپ دینام سر سیلندر سیلندر موتور پمپ هیدرولیک تسمه تایم مخزن شیشه شور و ….
  • دانگ فنگ اچ سی کراس یک هاچ بک کامپکت چینی تولید شده در شرکت دانگ فنگ است که در سال 2010 در نمایشگاه خودرو چین به نمایش گذاشته شد .
  • شرکت لیفتراک سعید با اتکا به تجربه کافی و تخصص های لازم درخصوص شناسایی و تامین قطعات و لوازم یدکی اصلی لیفتراک های ژاپنی – کره ای – چینی – اروپایی و …
  • تنها کاری که نیاز است انجام دهید مدل خودرو و شماره شاسی آنرا به کارشناس مربوطه بدهید و تا در سریع ترین زمان قطعه را برای شما پیدا کرده تا بعد آنرا برای شما ارسال نماید.
بخوان  خرید اینترنتی پیراهن مردانه آستین کوتاه، آستین بلند و اسپرت مردانه

تمام قطعات یدکی اچ سی کراس که مربوط به شکل ظاهری این ماشین می‌شوند در فروشگاه‌های لوازم یدکی کشور موجود است اما باید در خرید این قطعات نهایت دقت را به خرج دهید. قیمت این لوازم نسبت به لوازم دیگر ماشین نسبتا زیاد است پس حتما محصولات باکفیت را خریداری کنید تا انتخاب درستی داشته باشید. لوازم یدکی خودرو شامل قطعات مربوط به بدنه، موتور و جلوبندی است و اصل بودن و کیفیت بالای محصولات بازرگانی گلد یدک سلامت فیزیکی خودرو اچ سی کراس را تضمین می کند.

با توجه به بررسی‌های انجام شده، قسمت عقب خودرو بیشترین جذابیت را در بین هواداران این خودرو دارد. این قسمت دارای یک شیشه کوچک صندوق عقب همراه با یک اسپویلر (بال) قدرتمند است. فروش لوازم یدکی به صورت تکی زمانی انجام می شود که شرکت در تعامل مستقیم با مشتری است. معمولا صاحبان خودرو هنگامی که بخاطر تصادف یا هر دلیل دیگر مجبور به جایگزینی لوازم یدکی خودرو هستند با مراجعه حضوری یا آنلاین به بازرگانی نیاز جزئی خود را برطرف می کنند. قیمت خرید لوازم یدکی در مقایسه با خرید عمده بالاتر است و رقابیت بین مراکز در این نوع فروش زیاد است.

لوازم یدکی اچ سی کراس فروش لوازم و قطعات یدکی H30 cross گلد یدک

به عبارت دیگر قیمت لوازم یدکی H30 کراس در بخش های غیر موتوری کمی بیشتر از خودرو های هم رده و هم کلاس خود است. مورد بعدی که باید در بحث بررسی قیمت قطعات اچ سی کراس به آن اشاره کرد این است که بدیهتا قیمت قطعات این خودرو در نسخه اتوماتیک در بخش گیربکس و لوازم مرتبط به آن بیشتر از نسخه دنده دستی آن است. لوازم جانبی اچ سی کراس نیز به‌اندازه لوازم یدکی اچ سی کراس مهم هستند. درواقع ماشین اچ سی کراس، هنگامی زیبایی و عملکرد خود را به بهترین شکل ارائه می‌دهد که قطعات یدکی و جانبی آن به‌درستی کار کنند و ایده آل باشند. لوازمی مانند کروز کنترل، دی لایت، روکش صندلی، کف‌پوش، هدلایت و … ازجمله مهم‌ترین وسایل جانبی این ماشین به شمار می‌روند که فرد متقاضی می‌تواند آن را از یک مرکز معتبر خرید قطعات و لوازم یدکی اچ سی کراس بخرد.

بخوان  نحوه خرید اینترنت با بودجه کفش