مایکروسافت تیمز در حال افزایش سرعت است، شما چیزهای خوش شانس

به عنوان مثال، این شرکت اخیراً افکت‌های پس‌زمینه را به نسخه وب تیم‌های مایکروسافت اضافه کرده است، به این معنی که کاربران دیگر نیازی به دانلود کلاینت دسکتاپ یا برنامه تلفن همراه برای دسترسی به این ویژگی ندارند. این افکت‌ها شامل قابلیت محو کردن پس‌زمینه و افزودن والپیپرهای سفارشی پشت بلندگو می‌شود، که مایکروسافت می‌گوید که تماس‌ها را «محرمانه‌تر و شخصی‌تر» می‌کند.

در میان تغییرات جدید، ترفندهایی وجود دارد که جابجایی بین موضوعات چت و کانال در تیم های مایکروسافت را بسیار سریع تر می کند. این به دلیل یک فریم ورک تیم های مایکروسافت ارتقا یافته است که اکنون می تواند درختان HTML را سریعتر ارائه کند، جاوا اسکریپت را اجرا کند و آرایه ها را به طور کارآمدتر سریال کند.

این شرکت همچنین اخیراً اعلام کرده است که تیم‌های مایکروسافت «ممتاز» در سال 2023 در راه است و ویژگی‌های اضافی اختیاری را ارائه می‌کند که جلسات را شخصی‌تر، هوشمندتر و ایمن‌تر می‌کند.



منبع

به طور کلی، این شرکت می گوید که جابجایی بین موضوعات چت در حال حاضر 32٪ سریعتر و جابجایی بین کانال ها 39٪ سریعتر از دو سال پیش است.

در جاهای دیگر، ارتقاء فریمورک همچنین زمان تماس‌های تیم‌های مایکروسافت را تا 21 درصد کوتاه کرده است. پاسخگویی در طول جلسات نیز بهبود یافته است، برای کسانی که احساس می‌کردند اعمالشان به همه نمی‌رسد – برای مثال، تأخیر بالا بردن دست تا 16٪ بهبود یافته است.

این شرکت ادعا می کند که این تغییرات باید به افزایش 30 درصدی سرعت هنگام جابجایی بین چت ها یا کانال های Microsoft Teams کمک کند.

بخوان  افزایش ۱۵ درصدی قیمت گوشی‌های سری آیفون ۱۴

افزایش سرعت تیم های مایکروسافت

ما به تمرکز و سرمایه‌گذاری روی بهینه‌سازی عملکرد تیم‌های مایکروسافت ادامه می‌دهیم و برای بازخورد مشتری و شریک که به ما در اولویت‌بندی بحرانی‌ترین سناریوها کمک می‌کنند، ارزش قائل هستیم.»

این خبر جدیدترین از یک سری ارتقاء به تیم های مایکروسافت است زیرا این شرکت به دنبال اطمینان از مفید و شهودی بودن پلتفرم برای کاربران در سراسر جهان است.

جف چن از مایکروسافت در یک پست وبلاگی نوشت: «هدف ما بهبود عملکرد با هر به‌روزرسانی تیم برای مشتریانمان است. (در برگه جدید باز می شود) اعلام ارتقاء

سرویس کنفرانس ویدیویی تعدادی به‌روزرسانی‌ها را با هدف بهبود تجربه کاربر هنگام پیمایش در پلتفرم تیم‌های مایکروسافت اعلام کرده است.