مایکروسافت روش جدیدی برای تحمیل هوش مصنوعی Bing به کاربران Edge پیدا کرده است – این در فایل‌های PDF شما موجود است

مایکروسافت یکی دیگر از ربات‌های هوش مصنوعی Bing خود را به Edge وارد می‌کند و چت بات حداقل در آزمایش با قابلیت PDF reader مرورگر ادغام می‌شود.

Bing Chat همچنین در PDF Reader Edge ادغام خواهد شد: pic.twitter.com/Cn7cLC5CSL9 مه 2023

با این حال، با توجه به فشار بزرگ عمومی برای Bing – نه فقط در Edge، بلکه در جاهای دیگر، مانند ویندوز 11 (در نوار وظیفه، کادر جستجو) – اگر این تغییرات محقق نمی شد، صراحتاً شگفت زده خواهیم شد. بیشتر به این نکته، ما انتظار داریم که مایکروسافت به دنبال بخش‌های دیگری از رابط باشد، قطعاً در مرورگر Edge، جایی که می‌توان هوش مصنوعی Bing را در آن قرار داد.

این تغییر همچنین در آزمایش نسخه Canary Edge – اولین نسخه آزمایشی – بود، بنابراین این بخش‌های عملکردی هنوز تا رسیدن به نسخه انتشار مرورگر مایکروسافت راه زیادی در پیش دارند.

در مورد نحوه عملکرد Bing AI از نظر استفاده تاکنون، ربات چت ممکن است غیرقابل انکار محبوب باشد، اما به نظر نمی رسد که ترافیک جستجوی Bing را با ارقام جدید افزایش دهد (البته توجه داشته باشید – این با آماری که ما داریم در تضاد است. قبلا شنیده شده است).





منبع

اخیراً مایکروسافت را دیده‌ایم که Bing را با چندین زوایای تازه وارد Edge می‌کند، که به یک الگوی به اندازه کافی واضح تبدیل شده است. در اوایل این ماه، همان افشاگر وجود یک گزینه جدید برای فعال کردن هوش مصنوعی Bing در منوی زمینه کلیک راست در Edge را برجسته کرد که یک معیار بسیار گسترده از نظر یکپارچگی است.

بخوان  ۵ آزمایش منتخب ناسا برای مطالعه خورشیدگرفتگی سال ۲۰۲۴

مثل همیشه، در اینجا باید خطی را طی کرد، بین بالا بردن نمایه چت ربات بینگ و خطر آزار دادن افرادی که نمی‌خواهند هوش مصنوعی را در همه جای مرورگر مشاهده کنند. اگرچه درست است که این خط احتمالاً با آزمایش در مقایسه با انتشار در مکان دیگری ترسیم می شود و همه چیز باعث برش نمی شود.

سپس می توانید یک چت مربوط به PDF را که در حال حاضر در Edge باز است، شروع کنید و به روش معمول از آنجا انجام شود.


تجزیه و تحلیل: انتظار بیشتری از این نوع چیزها داشته باشید

این مورد توسط افشاگر مستقر در توییتر، Leopeva64، مشاهده شد که در چند وقت اخیر مطالب زیادی را در رابطه با Edge کشف کرده است. ادغام ربات چت بینگ در کانال Canary برای آزمایش مرورگر پیدا شد.