مایکروسافت شبکه اجتماعی سازمانی را که کسی به خاطر نمی آورد آن را از بین می برد

مایکروسافت پرده نهایی را برای Yammer، شبکه اجتماعی متمرکز شرکتی که بیش از یک دهه پیش خریداری کرد، اعلام کرد.

این تغییر نام تجاری که قرار است تا اواخر سال 2023 تکمیل شود، یامر را در تمام تکرارهای فعلی آن تحت تأثیر قرار خواهد داد و مشتریان وب و تلفن همراه تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

در این دوره، شما به ما الهام بخشیدید، به ما شکل دادید و با ما رشد کردید.»

Viva Engage یک برنامه اجتماعی برای جوامع دیجیتالی، مکالمات و ابزارهای خود بیانی است که بر اساس قابلیت‌های موجود برنامه Communities برای تیم‌ها و Microsoft 365 ایجاد می‌شود تا کارمندان را به هم متصل کند و به همه قدرت دهد تا با ملاقات با افراد در جایی که هستند، مشارکت کنند و خودشان را ابراز کنند. در تیمز و مایکروسافت 365، این شرکت در آن زمان گفت.

مایکروسافت می‌گوید که کاربران طی چند ماه آینده شاهد تبدیل شدن یامر به Viva Engage از طریق به‌روزرسانی عناصر برند مانند لوگو، نماد برنامه و نام خواهند بود و سیتارام خاطرنشان کرد که تغییرات برند تأثیری بر قیمت‌گذاری Yammer یا Viva برای مشتریان نخواهد داشت.



منبع

با این حال، این به طور کامل پایانی برای خدمات و ابزارهای Yammer نیست، زیرا این پلتفرم در عوض در پیشنهاد Viva Engage مایکروسافت قرار خواهد گرفت.

Yammer با هزینه حدود 1.2 میلیارد دلار توسط غول نرم افزار آفیس در سال 2012 خریداری شد و در مجموعه Microsoft Office این شرکت به عنوان یک همراه شبکه اجتماعی مانند Word، Excel و Powerpoint ادغام شد.

بخوان  زنان در حل جدول بهتر هستند