مایکروسافت می تواند تبلیغات بیشتری را در ویندوز 11 جمع کند – این بار در برنامه تنظیمات

از طريق گک ها (در برگه جدید باز می شود)





منبع

مثل همیشه، ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که چگونه این کار انجام می شود و امیدواریم که آزمایش کنندگان احساسات خود را اعلام کنند، اگر علاقه ای به چیزی که به نظر می رسد در حال حاضر برای مایکروسافت ثابت است با تبلیغات مخفیانه بیشتر در ویندوز 11 نباشند. .

اکنون، ما نمی دانیم که آیا هیچ یک از این آخرین حرکت ها در آزمایش (و در این مورد هنوز در پیش نمایش پنهان است) به نسخه انتشار ویندوز 11 می رسد یا خیر – اگرچه نشان در منوی استارت به صورت محدود منتشر شده است. به نسخه نهایی سیستم عامل تبدیل شود. و همانطور که Deskmodder اشاره می کند، ممکن است توانایی خاموش کردن این تبلیغات نیز وجود داشته باشد. به طور خلاصه، تجسم نهایی پانل تنظیمات زمانی که اجرا می شود ممکن است بسیار متفاوت از آنچه در اینجا می بینیم باشد.

سایر اسکرین شات ها همچنین دارای اعلان های مربوط به حساب مایکروسافت هستند که این بار از کاربران می خواهند وارد حساب کاربری شوند که یکی از آنها در صفحه اصلی تنظیمات و دیگری در بخش حساب ها نشان داده شده است. در دومی، به کاربران گفته می‌شود که «وارد سیستم شوید تا بیشترین استفاده را از ویندوز ببرید».

تجزیه و تحلیل: آن را با گورکن متوقف کنید

بیشتر ببین

ما مدتی است که در ویندوز 11 به تبلیغات علیه تبلیغات حمله کرده‌ایم، زیرا به نظر می‌رسد این یک مفهوم گسترده است که با ساخت‌های آزمایشی سیستم‌عامل در زمان‌های اخیر شتاب بیشتری به خود گرفته است، بنابراین بازخورد ما به مایکروسافت را در نظر بگیرید – این کار را نکنید. آی تی. هر کدام از آن.

بخوان  این قرص رباتیک می‌تواند جای تزریق‌های دردناک را بگیرد

به‌روزرسانی‌هایی در بخش حساب مایکروسافت صفحه اصلی تنظیمات آتی انجام شد، اکنون چگونه به نظر می‌رسد + پیش‌نمایش اعلامیه‌های پایان پشتیبانی محصول که می‌تواند در صفحه حساب ظاهر شود pic.twitter.com/DwYEKqOb9n5 مه 2023

با وجود این، – در این اسکرین شات های فاش شده – یک بخش قدیمی نسبتاً قدیمی از صفحه اصلی به این تبلیغات اختصاص داده شده است. برای ما خیلی زیاد است، و این صفحه اصلی است که مسئله اصلی ماست. (شما می توانید استدلال کنید که یک درخواست در بخش حساب های پانل توجیه شده است، و ما مشکل چندانی با علامت گذاری وضعیت حساب مایکروسافت در اینجا نداریم – این خیلی بیشتر در زمینه است).

همانطور که توسط سایت فناوری آلمان مشاهده شده است Deskmodder (در برگه جدید باز می شود)این مورد توسط یک منبع معتبر برای افشای اطلاعات مایکروسافت، آلباکور، در توییتر اعلام شده است.