مراقبت پسر از والدین نابینا سالخورده اش + فیلم

او در شرح این ویدئو نوشت: «امروزه، والدین سالخورده، تحقیر می‌شوند. آن‌ها از خانه بیرون رانده شده و اجازه زندگی با فرزندان خود را ندارند. با این حال، امروز صحنه متفاوتی دیده شد. “شراوان کومار ” از میان صدهاهزار مرید شیوا با والدین مسن خود به مراسم “کانوار یاترا ” آمده بود.»

تصاویری از یک مرد جوان هندوستانی که والدین نابینا خود را در خیابان حمل می‌کند مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است. در این تصاویر «شراوان کومار “، که اهل رامایان هند است والدین سالخورده نابینای خود را در حالی که در دو جعبه قرار داده با کمک یک چوب بامبو روی دوش خود حمل می‌کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این تصاویر زمانی از این جوان تهیه شد که او در حال حمل والدین خود به یک مراسم مذهبی محلی با نام ” کانوار یاترا ” بود.

بیشتر بخوانید


انتشار این ویدئو در توئیتر با بازخورد مثبت کاربران همراه بود و بسیاری از آن‌ها احترام، عشق و علاقه این جوان به والدین سالخورده اش را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «درود بر این جوان.»



منبع در ویدئوی منتشر شده پدر و مادر این جوان روی دو جعبه در دو طرف وی نشسته اند او با چوب بامبویی که روی شانه اش قرار داده آن‌ها را حمل می‌کند. این ویدئو اولین بار در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شد. «آشوک کومار»، که یک پلیس محلی در هند است این ویدئو را در حساب شخصی تویئتر خود منتشر کرد.

بخوان  بیگانگان احتمالا تا سال ۲۰۲۹ با زمین تماس بگیرید!