مرگبارترین تکنولوژی های ساخت بشر در طول تاریخ 1 بیتی

فقط با تماشای مسابقه، احساسات، سرگیجه یا احساس سرعت و بسیاری دیگر از این موارد را با ورزشکاران تجربه می کنید. در اوایل دهه 2000، این جنبش به بسیاری از برندهای دیگر نیز گسترش یافت. آنها میتوانند هویت دیجیتالی منحصربهفردی را برای هر لباس ایجاد کنند و به برندهای لوکس برای داشتن اعتماد به نفس جهت ایستادن در پشت کالاهایی که نام آنها را یدک میکشند، کمک کنند. اگر روند تولید به صورت دیجیتالی انجام شود، نمونههای سه بعدی و دیجتالی میتواند نه تنها ارزانتر باشد بلکه ضایعات را نیز کاهش دهد. یکی از گرایشهایی که از فناوری در مد پایدار استفاده میکنند، در مجموعهای از اتکت مد نیویورک، چاپ سه بعدی است. نست با استفاده از هوش مصنوعی دمای خانه یا محل کار شما را بر اساس نیازهای شخصی شما پیشبینی و تنظیم میکند.

این تکنیک، پردازش زبان انسانی است و با تقلید زبان طبیعی انسان، دادهها را تفسیر و درک میکند. سبک زندگی آهسته مد مصرفگرایی کمتر و خرید آگاهانهتر را ترویج میکند. در عصر دیجیتال، ما در جامعهای زندگی میکنیم که فناوری یک امر ضروری است. این سایت در حوزه آیتی یا همان فناوری اطلاعات فعالیت میکند. در گذشته تنها مواردی که ما از هوش مصنوعی انتظار داشتیم این بود که بهترین مسیر برای رساندن یک بسته را پیدا کند و یا این که مناسب ترین وب سایت بر اساس جستجوهای کاربر را در اختیار او قرار دهد اما امروزه موارد جدیدی در هوش مصنوعی به وجود آمده است که همین موضوع نیز باعث شده است تا تبدیل به یکی از تکنولوژی های جدید برنامه نویسی شود که هر توسعه دهنده ای باید آن را بیاموزد. برخی نیز رابطه آثار آرنت با تکنولوژی اطلاعات و دموکراسی مشورتی مستقیم را دریافته­اند و می­گویند: هانا آرنت در کتاب «میان گذشته و آینده» به بررسی قرابت و خویشاوندی هنرهای نمایشی با سیاست میپردازد. در گذشته شاید هیچ راهی برای اینکه تکنولوژی در همه کشورها یکسان باشد، وجود نداشت ولی امروزه به راحتی میتوان با اندکی تلاش و همکاری این راه را سپری کرد تا دیگر تفاوتی میان کشورها باقی نماند.

این روش تایید شده و کارآمد است که شما را تنها در صورتی به نتیجه میرساند که از آن به درستی استفاده کنید و تمام جزئیات مهم آن را مورد توجه قرار دهید. این شاسی بلند کوپه برقی در تریم پایه با باتریهای ۵۵۵ کیلومتری و با قیمت ۵۱.۸ هزار دلار قابل سفارش است و اگر صندلیهای تمام چرم و سیستم باز کردن و بستن اتوماتیک دربها را با همین باتریهای میخواهید، باید ۵۴.۷ هزار دلار خرج کنید. این انتخاب اگر چه برای بسیاری از رسانههای جهان غیرمنتظره نبود، اما بدون منتقد هم باقی نماند و از سوی برخی رسانههای چپ مانند گاردین به عنوان بدترین انتخاب ممکن توصیف شد. ایجاد یک سیستم کشف تقلب با پنج لایه ی مخفی در چند سال پیش تقریبا غیر ممکن بود.

Francois Souchet، کارشناس پایداری در بنیاد Ellen MacArthur، یک سازمان غیرانتفاعی زیست محیطی که برای بهبود رکورد پایداری صنعت مد کار می کند، میگوید: با بلاک چین نمیتوان نتایج را دستکاری کرد. فناوری هوش مصنوعی راه حلی پایدار برای مد ارائه می دهد، سطح موجودی کلی را 20 تا 50 درصد کاهش میدهد و شرایط کار در صنعت مد را بهبود میبخشد. با بزرگتر شدن مدل تجارت الکترونیک، تمرکز بر بهبود تجربه خرید آنلاین از طریق توصیههای شخصیسازی محصول متمرکز شد. صرف نظر از اینکه در کجا قرار دارید با متصل شدن به اینترنت ظرف چندروز کاری اقلام مورد نظر خود را می توانید خریداری کنید.

هزینه اجاره دفتر کار برای یک شرکت تکنولوژی در این شهر 17 دلار برای هر فوت مربع در هفته است و این هزینه برای اجاره یک خانه اقامتی برابر با 982دلار در هفته است. خانه های بزرگ مد ترغیب شدهاند از بلاک چین برای بهبود پایداری در دنیای مد استفاده کنند. “این اطمینان را به همهی بازیگران و ذینفعان در سراسر زنجیره تامین میدهد که اطلاعات درست است.” او میافزاید: زمانی که در زنجیره تامین خود شفافیت داشتید، میتوانید تاثیرات منفی زیست محیطی خود را کاهش دهید و کیفیت کلی را بهبود بخشید. براساس دستور کار جهانی مد پیادهسازی فناوری جدید و ارتقای فرآیندها، سودآوری و همچنین عملکرد زیست محیطی و اجتماعی را افزایش میدهد.

بخوان  تکنولوژي چيست تعريف تکنولوژي به زبان ساده هدف تکنولوژي | 1biti

مدیریت تکنولوژی از دانشهای خاصی است که شاید هر فرد مبتدی نتواند آن را بیاموزد زیرا این رشته نیاز به وقت و زمان طولانی مدت و زیادی برای آموزش دارد و تنها با صرف زمان کوتاه قادر نخواهید بود آن را از بر سایت 1biti شوید. این سیستمها، به جای اینکه چندین فعالیت را بدون کوچکترین تغییر و به طور خودکار انجام دهند، قادر به حس کردن محیط عملیاتی خود هستند و به شکل پویا، به تغییرات محیطی پاسخ داده و اهداف خود را تحقق میبخشند. افزایش محبوبیت مد پایدار به خوبی مبتنی بر نگرانی از ضایعات نساجی و تاثیرات زیست محیطی نشات میگیرد و رشد گستردهی آن به پشتیبانی فناوری و راهحلهای خلاقانه فراهم شده است. وقتی نوآوری در مد پایدار مطرح میشود، تصورمان فراتر از پارچههای سازگار با محیط زیست میرود. اینگونه دقیقا لباسی تولید میشود که با بدن و حرکات آن سازگار میباشد.

و این موضوع را فراموش نکنید که اگر مدیریت تکنولوژی روش درستی نبود، هرگز برای آموختن این مدیریت به صورت تخصصی کلاسهای حرفهای برگزار نمی شد. تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از دادهها از رسانههای اجتماعی، تجارت الکترونیک، فیدهای گوشیهای هوشمند، اگر با رعایت حریم خصوصی کاربر انجام شود، میتواند پیشبینی تصمیمات خرید را ممکن کند و در نتیجه تولید بیش از حد را کاهش دهد. در این قسمت هرچه سطح گیرنده تکنولوژی بالا برود، هزینه انتقال نیز کمتر خواهد شد و در نتیجه باعث جذب تاثیرگذارترین میشود. هدف اصلی که مدیریت تکنولوژی برای آن طراحی شده است و براساس آن پایهگذاری شده، این است که با شناخت صحیح از ماهیت تحولات فنی، در بخش تکنولوژیهای پیشرفته تلاش کند تا تحولات ایجاد شده را به صورت عالی و بی نقص سازماندهی کند و در نتیجه سازمانها و بنگاهها میتوانند براساس این مدیریت، زمینه موفقیت خود را فراهم کنند. ریشهها و ایدههای اصلی آن را باید در فلسفه، زبان شناسی ، ریاضیات، روان شناسی، نورولوژی وفیزیولوژی نشان گرفت و شاخهها، فروع، و کاربردهای گوناگون و فراوان آن را در علوم رایانه، علوم مهندسی،علوم زیست شناسی و پزشکی، علوم ارتباطات و زمینههای بسیار دیگر .

در نتیجه شیئی، مانند صفحه ساعت در شب میدرخشد و خواندن آن راحتتر میشود. زیرا در ابتدا به صرف هیچ ماده و انرژی به جز کامپیوتر، به هیچ چیز دیگری نیاز نیست و این نمونههای سه بعدی را میتوان در عرض چند ساعت ایجاد کرد. مواد نانو، روباتیک و راهکارهای سه بعدی تنها بخشی از مفاهیم فیزیکی متعدد فناوری مد هستند. TextileGenesis (یک پلت فرم پیشگام ردیابی است که برای اکوسیستم پوشاک ساخته شده.) معتقد است فناوری که زیربنای ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین است میتواند در راستای پایداری کمک کند. در آن سالها سهچهارم از ۲۵۰۰ فرم درخواست پذیرش سینت جورج از سوی ارزیابهای دانشگاه رد میشدند و تنها دلیل رد شدن نیز فرمهای نوشتهشده بود.

سیسکو توضیح میدهد که هکرها حمله خود را از طریق فیشینگ موفقیت آمیز حساب گوگل یکی از کارمندان آنها انجام داده و این امر در نهایت منجر شده تا به Cisco VPN دسترسی پیدا کنند. خودکارآمدی انسان را قادر می سازد تا با استفاده از مهارت ها در برخورد با موانع کارهای فوق العاده ای انجام دهند، خودکارآمدی عامل مهم برای انجام موفقیت آمیز عملکرد و مهارت های اساسی لازم برای انجام آن است. به کار می رود. اینکار به منظور انتقال دادن تمام دانشها، محصولات، فرآیندها، ابزارها، روشها و سیستمهایی است که در خلق کالا و ارائه خدمات به کار برده میشود. ما همیشه منتخبی از مطالب این حوزه و همچنین مطالب دنیای کسب و کار و استارتاپ را برای شما ارائه می کنیم. این منجر به بازگشت سرمایه مثبت برای نام تجاری می شود. به همین دلیل است که گفته میشود مدیریت تکنولوژی شما را به سمت پیشرفت و موفقیت در کار و سرمایه سوق میدهد زیرا این مدیریت به عنوان یک وسیله قدرتمند در توسعه ملی به حساب میآید و بیشتر افراد این روش را سرلوحه اهداف خود قرار میدهند. عدهای از افراد به دلیل توجه نداشتن به تمام شرایط لازم در این راه، این روش را ناامید کننده میدانند ولی باید بدانید که اگر در هر کاری به صورت گام به گام و عالی قدم بردارید، قطعا میتوان به توسعه و موفقیت رسید.

بخوان  کارشناسی تکنولوژی پزشکی هسته ای مرکز مشاوره پدرام | 1biti

فناوری مد در ارزشهای زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی دارای اهمیت است. مفاهیم فناوری فیزیکی مبتنی بر ویژگیهای اساسی مواد، نیروها و انرژی طبیعت و همچنین تعامل بین این دو جنبه استفاده میکند. هوش مصنوعی سریع تر از آن چه فکرش را بکنید در بانکداری رشد کرده است و بسیاری از بانک ها در سراسر دنیا از سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی برای پشتیبانی از مشتریان، تشخیص اختلالات و جلوگیری از تقلب های کارت اعتباری استفاده می کنند. زمانی که شخص از کامپیوتر، موبایل و لپتاپ ساعات زیادی را استفاده می کند و برای مدت طولانی در یک جا نشسته است به سمت زندگی بی تحرک کشانده می شود و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری هایی قلبی و عروقی، دیابت و سرطان روده و چاقی افزایش پیدا می کند.

Everledger (یک شرکت شفافسازی دیجیتال است که راهحلهای فناوری را برای افزایش شفافیت در زنجیرههای تامین جهانی ارائه میدهد.) کمک میکند تا این بینشها را برای دید بیشتر زنجیره تامین و داستانی معتبر برای مصرفکنندگان از طریق تعامل تلفن هوشمند با هر لباسی به دست بیاورند. بر اساس گزارشی که در سال 2019 توسط شرکت مشاوره McKinsey & Company منتشر شد، تامین مواد پایدار به اولویت اصلی شرکتهای مد تبدیل شده است. ما شاهد افزایش احساس فوریت و کشش قوی از سوی مصرف کنندگان و همچنین فشار از سوی برندها برای ایجاد پایداری به عنوان پیشنهاد ارزش اصلی هستیم. همچنین تمام اطلاعات و دانش به روز و جدید را در اختیار شما قرار میدهد و اگر فرد مبتکر و باهوشی باشید از این مدیریت نه تنها در بنگاهها بلکه در کار و زندگی خود نیز میتوانید به صورت حرفهای از آن استفاه کنید. به زبان ساده، با استخراج اطلاعات از مقادیر زیادی داده، این فناوری بینشهایی را ارائه میدهد که شهود خلاق را با داده ها پشتیبانی میکند و به طراح مد و همچنین صاحب برند کمک میکند تا بهتر به تولید پایدار دست پیدا کند.

شرکتهایی که بازاریابهای دیجیتالی بیشتر را در لایه های میانی مدیریت و خط مقدم سازمان استخدام و یکپارچه کردهاند، تمایل کمتری به نیاز مدیر ارشد دیجیتال دارند. هرچه زمان بیشتری را در خارج از ((دنیای واقعی)) خود سپری کنیم، بیشتر به دنبال بیان فردیت خود به صورت دیجیتالی خواهیم بود. در دنیای واقعی، گاهی اوقات با شرایطی روبهرو میشویم که تشخیص درست یا نادرست بودن شرایط دشوار است. گاهی یک انرژی تجدیدپذیر همانند انرژی خورشیدی و به کارگیری سلولهای فتوولتاییک را با طراحی مد لوکس ادغام میکنند. طرفداران هوش مصنوعی در استخدام ادعا میکنند که این هوش مصنوعی تعصب را کاهش میدهد، به یافتن نامزدهای واجد شرایط کمک میکند و زمان کارکنان منابع انسانی را برای کارهای دیگر آزاد میکند، در حالی که مخالفان نگران هستند که هوش مصنوعی نابرابریها را در محل کار تداوم بخشد و مشاغل را حذف کند. زیرا مازاد موجودی را به حداقل میرساند، تولید را ساده میکند، گردش مالی را بهینه و فروش مرتبط را ایجاد میکند. سالانه 25 میلیارد پوند منسوجات تنها در ایالات متحده تولید میشود و حدود 15 درصد آن اهدا یا بازیافت میشود. او معتقد است که این فناوری می تواند به برندها کمک کند تا به اهداف پایداری خود دست یابند و از شهرت لنزینگ به عنوان تولیدکننده منسوجات پایدار محافظت کند.

بخوان  آشنایی با مفاهیم پیچیدگی های تکنولوژی، طبقه بندی و تاثیرات فرداد | 1biti
با این حال، فناوری سه بعدی به طور اساسی این فرآیند را ساده میکند و با به اشتراکگذاری اطلاعات مناسب از طریق یک پلت فرم دیجیتال، آنچه قبلا یک فرآیند کاملا دستی بود، به شکل پایدار و خلاقانه درآمده است. به هر حال، اولین قدم در جریان اجرای بینایی ماشین، گرفتن یک تصویر است که معمولا با استفاده از دوربین، لنز و نورپردازی انجام میشود و باید وضوح مورد نیاز در پردازشهای بعدی در طراحی آن لحاظ شده باشد. یک زمین فوتبال، یک بازیکن حمله، یک بازیکن دفاعی، یک توپ و غیره همه با استفاده از تشخیص پیشرفته اشیا در یک تصویر قابل شناسایی هستند. این فناوری یک زمینهی تحقیقاتی است که شامل یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق، پردازش زبان طبیعی و تشخیص بصری و غیره است. خروجی مدل هوشمند طبیعی در محیط و در پاسخ به محرکها، به عنوان خروج مورد انتظار سیستم هوشمند مصنوعی، به گونه ای طراحی می شود که خروجی مورد انتظار را تولیدنماید. مارتین فورد، نویسنده “چراغ ها در تونل: اتوماسیون، تکنولوژی پر شتاب و اقتصاد آینده” و دیگران بر این باورند که برنامه های تخصصی هوش مصنوعی، روباتیک و دیگر انواع اتوماسیون، بدین گونه که ماشین ها همانند کارگران و حتی بهتر از آنها اکثر مشاغل روتین و تکراری را انجام میدهند، نهایتاً منجر به بیکاری چشمگیری می شود.

چنین مثالهایی از فناوری ممکن است مستقیماً با پایداری ارتباط ایجاد نکنند، اما با کمک به مشتریان در تصمیمگیری بهتر برای انتخاب، سبب میشود مصرفکننده کمتر خرید حضوری داشته باشد و به نوبه خود ردپای کربن را کاهش میدهد. در نتیجه، مشتریان میتوانند هنگام خرید محصول در یک سیستم کارآمدتر با دادههای قابل ردیابی در وقت و انرژی صرفهجویی کنند. دادههای زمان واقعی به برند کمک میکند تا با نیازهای موجودی فروشگاههای آفلاین و فروشگاه آنلاین خود سازگار شود. روند ارزشگذاری مواد طبیعی و فرآیندهای ارگانیک، ساخت لباس از پسماند مرکبات تا کود گاوی و چرم آناناس به عنوان پارچههای سازگار با محیط زیست ارائه گردیده است. سپس چت رباتهای هوش مصنوعی یا دستیاران هوشمندی که از پردازش زبان طبیعی برای تعامل با مشتریان استفاده میکنند، آمدند.

Amit Gautam، بنیانگذار TextileGenesis میگوید: پایداری در صنعت فشن واقعاً به جریان اصلی تبدیل شده است. اما زمان زیادی مانده است که واقعیت مجازی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شود؛ چه در محل کار و چه در زندگی خصوصی. در ایران بیشتر شرکتهای خصوصی در این حوزه سرمایهگذاری میکنند و متخصصان هوشمصنوعی را به کار میگیرند. یکی پس از دیگری، برندها شروع به کشف مد در متاورس میکنند. استفاده از هوش مصنوعی در مراحل مختلف تولید در صنعت مد، از مرحله قبل تا پس از طراحی و سپس لجستیک، به تولید هوشمند تبدیل میشود. برای تامین کنندگان، پلتفرم Everledger به همه ذینفعان در زنجیره تامین اجازه می دهد تا با ردیابی مالکیت هویت دیجیتال آن در یک بلاکچین خصوصی، داستان طول عمر یک دارایی، از مبدأ تولید تا معیارهای پایداری را ببینند. داستان مد پایدار در اواخر دهه 80 و اوایل دههی 90 شروع شده است؛ زمانی که Patagonia (کمپانی لباس آمریکایی) و Esprit (کمپانی لباس، اکسسوری، کفش و…) پایداری را همراه با تجارت خود به ارمغان آوردند. همچنین زمانی که کاربر وارد فیسبوک یا اینستاگرام میشود نیز پیشنهادهایی در ارتباط با جستجوهایش با آن داده خواهد شد.