مظتهته سر وهردن ددوورخهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!

به گزارش ایسنا و به نقل از نیو اطلس، شرکت فرانسوی «In & Motion» که متخصصان در ساخت کیسه هوای پوشیدنی است، با ارتقای سطح محافظتی از سر، در حال حاضر یک کوله‌پشتی دوچرخه‌سواری است که پوششی جدید ارائه می‌دهد. پک «استن» (Stan) مانند سایر کوله‌پشتی‌های بادی، کلاه‌های ایمنی و جلیقه‌ها کار می‌کند اما هدف آن محافظت کامل‌تر از اطراف سر، گردن، سینه و پشت دوچرخه‌سواران است. همچنین، این محصول به عنوان مسافرتی کوله پشتی، برای حمل لپتاپ و سایر ملزومات کاری روزمره طراحی شده است.

مظتهته سر وهردن ددوورخهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!

یک شرکت فرانسوی، نوعی کوله‌پشتی مخصوص دوچرخه‌سواری را ابداع کرده است که به ایربگ مجهز است تا از سر و دوچرخه‌سواران محافظت کند.

مظتهته سر وهردن ددوورخهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!

شرکت In & Motion است که طراحی استن، آن را به جایگزین جذابی برای تبدیل شهری به می‌کند که نگران وزن و در فکر سبکی هستند. این محصول، مانند هر کوله‌پشتی مسافرتی به نظر می‌رسد و کار می‌کند و دارای فضای اختصاصی برای لوازم مورد نیاز روزانه مانند لپ‌تاپ و تلفن است. تا کی هوا به شدت زیاد نباشد، پک استن می‌تواند آنها را معمولی کند که نمی‌خواهند یک کوله را حمل کنند و از وسایلی که از آن استفاده می‌کنند، مانند جلیقه نجات استفاده می‌کنند، برانگیزد. به خصوص اگر آنقدر باشد که جایگزین کلاه ایمنی باشد.

استن، نشان‌دهنده حرکت In & Motion به سوی دوچرخه‌سواری است و برای مسافران شهری با دوچرخه‌های معمولی، دوچرخه‌های برقی و اسکوترهای برقی طراحی شده است. شرکت In & Motion اولین شرکتی نیست که یک کیسه هوای مخصوص دوچرخه‌سواری را می‌دهد اما پک استن، کامل‌تری را نسبت به سایر محصولات شرکت‌ها ارائه می‌کند. پک استن دارای محافظ سر به همراه پوشش، سینه، شکم و ستون فقرات است. هدف In & Motion، کاهش خطر ضربه به سر تا ۸۰ درصد در مقایسه با کلاه ایمنی دوچرخه به عنوان تنها محافظ است.

بخوان  نقش یک واکسن در محافظت از حیوانات در برابر وضعیت

انتهای پیام



منبع

شرکت In & Motion، استن را در استفاده بدون کلاه دوچرخه و راحت آن را هنگام باد کردن نشان می‌دهد. این شرکت می‌گوید که کیسه هوا در یک دهم پس از تشخیص سقوط باز می‌شود. علاوه بر این، پک استن به یک اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند متصل می‌شود تا در صورت باز شدن کیسه هوا، به طور خودکار با امدادگران تماس گرفته شود و در صورت لزوم آنها را به سمت مختصات GPS کاربر هدایت کند.

مظتهته سر وهردن ددوورخهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!

شرکت In & Motion از زمان آغاز کار خود در سال ۲۰۱۴، سیستم‌های کیسه هوای خودکار را برای فعالیت‌های ورزشی گوناگون توسعه داده است. فناوری کیسه هوای آن موسوم به «OEM» در جلیقه‌های مخصوص ورزش‌هایی مانند اسکی و اسب‌سواری استفاده می‌شود. تنها طی ماه جاری، حدود ۳۰ جلیقه آن توسط رقبای موتورسیکلت در «رالی داکار ۲۰۲۳» (۲۰۲۳ داکار رالی) پوشیده شد و این شرکت می‌گوید که کیسه‌های هوای آن در این رویداد، ۴۵ بار باد شده است.

مظتهته سر وهردن ددوورخهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!

شرکت In & Motion در سال ۲۰۲۲، تبلیغات استناد آغاز شد و هنوز در حال حاضر آزمایش و توسعه طراحی آن برای عرضه در آینده آماده است. این شرکت هنوز نام هیچ شریکی را اعلام نکرده است. بنابراین مشخص است که آیا پک استن را در آینده مستقیم می‌فروشد یا فناوری را به تولید کنندگان ارائه می‌کند. بدین ترتیب، اطلاعات قیمت نیز هنوز در ترکیب.

فناوری راه‌اندازی کیسه هوای In & Motion پیرامون چیزی ساخته شده است که شرکت، آن را «In&box» می‌نامد و یک ماژول الکترونیکی است که تمام حسگرها و سخت‌افزارهای مدیریتی را در بر دارد. این محصول، اطلاعات را 1000 بار در تجزیه و تحلیل می‌کند و منطق الگوریتمی را برای تشخیص و پیش بینی سقوط به کار می‌برد.

بخوان  فیلمی که نظر را در مورد طراحی توالت‌ها تغییر داده است!