ممکن است به زودی بتوانید یک تماس زوم در تسلا خود انجام دهید

این اعلامیه در رویداد Zoomtopia این شرکت توسط Nitasha Walia، مدیر محصول گروه Zoom برای جلسات، اعلام شد، که گفت که شرکت انتظار دارد این سرویس را به‌زودی به همه مدل‌های جدید تسلا ارائه دهد.



منبع

با این حال، جدا از یک کوتاه نسخه ی نمایشی (در برگه جدید باز می شود) در این رویداد، که نشان داد پلتفرم زوم از «دوربین کابین» استفاده می‌کند که در آینه دید عقب خودروی تسلا قرار می‌گیرد و با تقویم سیستم‌عامل تسلا ادغام می‌شود، جزئیات روی زمین نازک بودند.

بخوان  ربات‌ها کشاورزی سنتی را متحول می‌کنند

خطرات وسیله نقلیه هوشمند

با توجه به خطر آشکاری که در صورت مواجهه با عوامل حواس پرتی برای رانندگان وجود دارد، می توان امیدوار بود. اما اگر این یک محدودیت نرم افزاری کدگذاری شده توسط تسلا باشد، ممکن است توسط یک برنامه نویس مبتکر و بی پروا خاموش شود.

همچنین مشخص نیست که آیا این برنامه به وای فای نیاز دارد یا به عنوان بخشی از اشتراک داده خودروی پریمیوم تسلا فعال می شود. الزام اولی می‌تواند راه‌حلی ساده برای اجرای ثابت بودن خودرو باشد، اگرچه این نیز می‌تواند در آینده شاهد سوءاستفاده باشد.

این نسخه نمایشی نشان می‌دهد که زوم هنگام شارژ شدن خودروی تسلا در حال استفاده است، اما مشخص نیست که آیا مانند بازی‌های آرکید تسلا، تماس‌های زوم تنها زمانی که خودرو پارک شده است در دسترس خواهد بود یا خیر.

زوم نشان داده است که نرم افزار ویدئو کنفرانس در خودروهای تسلا ظاهر خواهد شد، اگرچه مشخص نیست که چه زمانی این سرویس در دسترس عموم قرار می گیرد.