موی فر دارید؟

این ماسکها معمولا خاصیت تغذیه کننده هم دارند و حالت طبیعی فرهای شما را بدون وز و تخت شدن به آن بازمیگردانند. موهای فر مستعد وز و شکنندگی هستند و ماسکهایی که خاصیت ضد وز داشته باشند بهترین گزینه برای تقویت و زیبایی موهای فر هستند. ماسکهایی که حاوی روغنهای قوی و تغذیه کننده و فاقد پارابن و سولفات باشند میتوانند وز موها را از بین ببرند و آنها را شاداب و درخشان کنند. رنگ کردن موهای فر یکی از کارهای دشواری است که باعث میشود خانمهایی که موی فر دارند برای رنگ کردن موهای خود مشتری دائمی سالنهای آرایشی باشند. اما با رعایت چند نکته و ترفند میتوان رنگ کردن این موها را گام به گام در منزل انجام داد و نتیجهای عالی و زیبا گرفت. مشکل اصلی در رنگ کردن موهای فر این است که فر بودن موها باعث میشود رنگ مو به صورت یکنواخت روی مو پخش نشود و نتیجه چیزی نباشد که شما انتظار آن را داشتهاید.

اگر به دنبال جوانتر نشان دادن خودتان هستید؛ مدل موی کوتاه پیکسی لایهای میتواند برای شما معجزه کند. با این مدل کوتاهی مو، چهره شما در مرکز توجه قرار میگیرد. تقریبا تمامی مدل موی کوتاه برای صورت گرد مناسب است. برای موهای پر پشت بیشتر مدل هایی که حالت خرد شده داشته باشد و کمی از حجم مو را گرفته، پیشنهاد می شود. این کار از گردی صورت گرفته و آن را جذاب تر می کند. مدل موی کوتاه برای صورت کشیده باید کمی از قسمت جلوی مو بر روی پیشانی قرار بگیرد، تا کمی از پیشانی را بپوشاند. برای افرادی که گردن بلندی دارند، بهتر است مدلهای اسپرت انتخاب شود؛ چرا که بلند پشت مو، به نسبت مدلهای دیگر بلندتر است. در صورتی که گردن کوتاهتری دارید؛ پیشنهاد میکنیم از مدلهای باب استفاده کنید. اگر به دنبال جوانتر و جذابتر نشان دادن خودتان هستید؛ و میخواهید با مد روز پیش بروید؛ مدل کوتاهی مو فانتزی، مناسب است.

بخوان  تاثیر برنامه نویسی بر توسعه جهان مبتنی بر تکنولوژی | 1biti

عمدتا به موهای مردم شرق آسیا گفته می شود که مردمانی با نژاد زردپوست در این کشورها دارای موهایی تیره و صاف هستند. موهای فر و خشک تیره رنگ و سیاه از خصوصیات موی آفریقایی است. در واقع شکل و فرم ظاهری فولیکول مو هم که تحت تاثیر ژن و وراثت است، در نوع مو کاملا تاثیر مستقیم دارد. گفته می شود که دلایل متعددی در این زمینه دخیل بوده است. از جمله شرایط آب و هوایی نقاط مختلف جهان و موارد دیگری مانند تغذیه و همچنین آمیخته شدن گروه های مختلف انسانی با یکدیگر. در واقع یکی از دلایل اهمیت منابع غذایی برای مو هم همین نکته است. با توجه به همین نکته دانشمندان تصور می کنند که دلیل متفاوت بودن رنگ موهای اسکیموها با اقوام اروپایی همین نکته است. چرا که با وجود زندگی این اقوام در نقاط سردسیر، اما به دلیل مصرف مداوم گوشت قرمز و ماهی توسط اسکیموها به مرور موهای آنها مانند نژاد آسیایی (کشورهای شرق آسیا) تیره ولی صاف است. امروزه موهای سر انسان ها در دسته بندی و طبقه بندی های مختلفی قرار می گیرند از موهای صاف و بلوند تا موهای مجعد. از طرف دیگر برخی افراد دارای موهای خشک و برخی دارای موهای چرب هستند که این مسئله در نژادهای مختلف مو ممکن است اتفاق بیوفتد و وابسته به شرایط زندگی فرد، تغذیه و وراثت می باشد.

اگر گردن شما کوتاه است مدل موی خیلی کوتاه دخترانه بسیار برای شما مناسب است، چراکه میزان بیشتری از گردن شما مشخص خواهد شد و این موضوع باعث میشود زیبایی شما دو چندان شود. افرادی که فرم صورت بیضی دارند، فرم صورتشان مانند یک دایرهای است که از دو طرف آن را کشیده باشند. فرم صورت بیضی، قسمت چانه و پیشانی کمی تیزتر است و قسمت گونه پهنتر. پیکسی کوتاه مدل موی کوتاه دخترانه برای صورت بیضی است و با چهره آنها همخوانی دارد. نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوشهای گیاهی علاوه بر سمزدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریعترین روش لاغری و چربیسوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفتانگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین. بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازمآرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت میشوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک میتوان چروکها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری میکند.

بخوان  طراحی ویلا اجرای صفر تا صد پروژه ساخت ویلا استودیو نارک | elitarchgroup